119

نمایشگاه صنعت فرودگاهی جهان در دبی برگزار می شود

فرودگاه های خاورمیانه قرار است تا سال 2040 حدود 1.1 میلیارد مسافر را جابه جا کنند

تصویر روز ـ فرودگاه های سراسر جهان با توسعه و توسعه مجدد خود را آماده می کنند تا تا سال 2030 رونق زیادی در سفرهای هوایی داشته باشند.

به گزارش سرویس بین الملل تصویر روز به نقل از خبرگزاری وام ، پیش‌بینی می‌شود که بازار هوانوردی خاورمیانه، به ارزش 60 میلیارد دلار در سال 2023، تا سال 2030 رشد قابل توجهی داشته باشد.ارتباطات هوایی در خاورمیانه در سال 2022 نسبت به سال 2019 رشدی 26 درصدی داشته است.

فرودگاه های خاورمیانه قرار است تا سال 2040 حدود 1.1 میلیارد مسافر را جابه جا کنند که بیش از دو برابر رقم 405 میلیون مسافر در سال 2019 است. آنها باید حدود 151 میلیارد دلار برای توسعه ظرفیت سرمایه گذاری کنند. این منطقه با بیش از 110 فرودگاه، یکی از سریع ترین بازارهای هوانوردی در جهان است.

توسعه دهندگان، مقامات و تامین کنندگان فرودگاه در سراسر جهان در اواسط می 2024 به دبی خواهند رسید تا در بزرگترین رویداد سالانه جهان که به صنعت فرودگاهی اختصاص دارد شرکت کنند.

بیست و سومین دوره رویداد سه روزه B2B در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC)، محل برگزاری نمایشگاه و کنفرانس پیشرو در خاورمیانه، بیش از 150 غرفه‌دار از بیش از 20 کشور و 7500 بازدیدکننده از بیش از 30 کشور در آن شرکت خواهند کرد. نمایشگاه فرودگاه رویدادهای مشترکی خواهد داشت – تالار ATC، امنیت فرودگاه خاورمیانه، و یازدهمین دوره مجمع جهانی رهبران فرودگاهی (GALF).

شیخ احمد بن سعید آل مکتوم، رئیس اداره هوانوردی مدنی دبی، رئیس فرودگاه های دبی، رئیس و مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی امارات و گروه و حامی نمایشگاه فرودگاه گفت:
این رویداد تجاری به متخصصان صنعت از خاورمیانه، جنوب آسیا و منطقه آفریقا فرصتی برای مشاهده نوآوری‌ها در پایداری فرودگاه، دیجیتالی‌سازی و تحرک هوایی شهری ارائه می‌دهد.

وی افزود: “نمایش فرودگاه بهترین مکان برای انتخاب و تامین فناوری های پیشرفته و جدیدترین محصولات نوآورانه برای بهبود عملکرد فرودگاه خواهد بود.”

سازماندهی شده توسط RX، بخشی از RELX، ارائه دهنده جهانی ابزارهای تجزیه و تحلیل مبتنی بر اطلاعات و تصمیم گیری
این نمایشگاه که حدود 400 رویداد را در 22 کشور در 42 بخش صنعتی سازماندهی می کند، توسط بازیگران برجسته صنعت هوانوردی از جمله سازمان هواپیمایی کشوری دبی (DCAA)، فرودگاه های دبی، پروژه های مهندسی هوانوردی دبی (DAEP) و dnata پشتیبانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *