00252

معیار انتخاب نمایندگان مجلس در سایپا

با توسعه زیرساخت‌های تولید و توسعه محصول، اقدامات مؤثری به نتیجه رسیده است

تصویر روز _ مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، با تأکید بر ادامه راه شهدا در صیانت از آرمان‌های انقلاب و توجه به اقتصاد خانواده‌ها توسط نمایندگان منتخب مردم در جنگ اقتصادی، آراء خود را برای انتخاب نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در جمع کارگران و کارکنان سایپا به صندوق‌های رأی انداخت.
به گزارش سایپانیوز، محمدعلی تیموری گفت: نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های متولی تنظیم اقتصاد کشور باید توجه خود را به رونق تولید و اشتغال که باعث تحقق اقتصاد مقاومتی است، متمرکز کنند و تمام تلاش خود را معطوف به افزایش تولید و کنترل تورم برای بهره‌مندی کشور از امنیت، اقتصاد، توسعه پایدار و گردش مالی سالم کنند.

او افزود: گروه خودروسازی سایپا در 26 ماه اخیر تمرکز خود را بر پایه‌های اقتصاد مقاومتی با استفاده از افزایش تولید بهره‌ور و کاهش هزینه‌های تولید باکیفیت گذاشته و این موارد را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

تیموری تصریح کرد: با توسعه زیرساخت‌های تولید و توسعه محصول، اقدامات مؤثری به نتیجه رسیده است و ملاک انتخاب نمایندگان مجلس، با تکیه بر این تجربه موفق، رأی و حمایت از کسانی است که در این مسیر و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام بر می‌دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *