10032

دیدار هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با سردار حسن پور

اعضای هیات رئیسه و دبیر کل اتاق اصناف ایران با رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور دیدار و گفت و گو کردند

تصویر روز _ اعضای هیات رئیسه و دبیر کل اتاق اصناف ایران با رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی بسیج اصناف ، در این دیدار مجتبی صفایی رئیس اتاق اصناف ایران ضمن تبریک ارتقاء درجه سردار حسن پور  اعلام کرد: تصویب ارتقاء درجه جنابعالی توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که نشان از شایستگی شماست برای همه اصناف مایه مباهات و افتخار است.

وی افزود: تلاش‌های سردار حسن پور در جریان ویروس منحوس کرونا و حوادث غیر مترقبه و سایر اقدامات امید دوباره را در مردم احیا کرد. و در این مقطع ما شاهد موفقیتهای پی در پی بسیج اصناف هستیم.

وی تصریح کرد: مطمئناً روزهای بهتری در آینده در انتظار بسیج است و این شجاعت در کار و گذشت در شما مشهود است و مجموعه اتاق اصناف را در ادامه به عنوان یک همکار و برادر و همراه در کنار خودتان بدانید.

افزایش همکاری اتاق اصناف و بسیج اصناف 

در ادامه این دیدار سردار حسن پور ضمن تشکر از همراهی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران اظهارداشت: تصویب درجه بنده از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نوعی موفقیت همه بسیجیان اصناف و بازار سراسر کشور و حاصل همدلی و همکاری اتاقها و اتحادیه ها و فعالان صنفی و اقتصادی در انجام ماموریت های بسیج است و به لطف الهی عملکرد جمعی ما مورد تایید قرار گرفت و بنده نمایندگی همه عزیزان را بعهده داشتم.

دکتر حسن پور بر همکاری بیشتر و موثرتر با اتاق تاکید نمود و رمز موفقیت را در یکپارچگی و همدلی دانست.

 

1001490452 77324602

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *