حسن پور

نشست مشترک سردار حسن پور با هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران

دکتر حسن پور: وظیفه ما پشتیبانی از افسران جنگ اقتصادی و هموار کردن مسیر فعالیت آنان در حوزه تولید و صادرات است

تصویر روز ـ نشست مشترک رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازارایان و فعالان اقتصادی کشور با اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

سردار غلامرضا حسن پور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تصویر روز ضمن اعلام این خبر به تشریح جزئیات دیدار با رییس و اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران پرداخت.

وی گفت: در این دیدار برنامه ها و اقدامات بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور در بخش های مختلف به ویژه در حوزه رفع موانع و مشکلات تجار و فعالان اقتصادی کشور تشریح شد.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، بسیج در خط مقدم نبرد بود و بازاریان ، صنعتگران و فعالان اقتصادی به‌ عنوان پشتیبان فعالیت می‌کردند.

دکتر حسن پور اظهارداشت: امروز فعالان اقتصادی در خط مقدم جنگ قرار دارند لذا یکی از وظایف مهم ما پشتیبانی از افسران جنگ اقتصادی و هموار کردن مسیر فعالیت آنان در حوزه تولید و صادرات است.

وی در ادامه مصاحبه با خبرنگار تصویر روز تصریح کرد: راه‌اندازی بسیج تجار و فعالان اقتصادی می‌تواند باعث اتحاد و یکپارچه‌سازی فعالیت‌ها شود و اجرای این طرح تا کنون نتایج بسیار خوبی نیز بدنبال داشته است.

دکتر حسن پور افزود: در پایان این نشست مشترک طرفین بر افزایش همکاری بسیج تجار و فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به منظور رفع موانع بنگاه های اقتصادی و تلاش برای رونق صادرات تاکید کردند.

شایان ذکر است در این نشست مشترک اعضای بسیج تجار و فعالان اقتصادی نیز حضور داشتند.

94

95

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *