پلیس دبی

سرویس جدید پلیس دبی برای خانه های ویلایی

این یک سرویس امنیتی پیشگیرانه رایگان برای محافظت از خانه ها در زمانی که ساکنان در تعطیلات هستند

تصویر روز ـ آیا قصد دارید به تعطیلات بروید اما نگران ترک خانه خود بدون مراقبت هستید؟ اطمینان از ایمنی ملک شما در هنگام سفر بسیار مهم است.

به گزارش تصویر روز به نقل از خلیج تایمز ، نصب دوربین های مدار بسته یا سنسور حرکت، قفل کردن ایمن درها و پنجره ها و روشن نگه داشتن چراغ ها راه های واضحی برای محافظت از اموال شما در برابر سارقان هستند. با این حال، آیا می دانستید که می توانید از پلیس دبی برای امنیت خانه نیز کمک بگیرید؟

این یک سرویس امنیتی پیشگیرانه رایگان برای محافظت از خانه ها در زمانی که ساکنان در تعطیلات هستند، در داخل یا خارج از کشور یا در حین سفر به دلایل دیگر است. این سرویس به ساکنین ویلا اجازه می دهد تا از گشت های موجود در محله ها برای نظارت بر منازل خود استفاده کنند.

ساکنین حتی می توانند قبل از خروج از کشور با تکمیل ثبت نام در فرودگاه ثبت نام کنند. علاوه بر این، در خارج از دبی می توانید با اپلیکیشن امنیت خانه هوشمند ثبت نام کنید. برای شروع، اپلیکیشن امنیت خانه هوشمند پلیس دبی را دانلود کنید، در سرویس امنیت خانه ثبت نام کنید و جزئیاتی مانند مکان منزل و زمان سفر خود را وارد کنید. پلیس دبی پس از آن گشت زنی را اعزام می کند تا خانه شما را به طور منظم در زمانی که شما دور هستید بررسی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *