دکتر حسن پور

تقدیر از اقدام سپاه پاسداران در پاسخ به اقدامات رژیم صهیونیستی

دکتر حسن پور با صدور اطلاعیه ای از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی تقدیر کرد

تصویر روز _ رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با صدور اطلاعیه ای از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

به گزارش تصویر روز ، سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا حسن پور ضمن اعلام حمایت قاطع آحاد اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور از حمله موشکی و پهبادی دلاور مردان سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی، بیان داشت: این حمله برق آسا و کوبنده که در پاسخ به تجاوز گری های رژیم جعلی صهیونیست و بر اساس قوانین بین المللی صورت پذیرفت، آغاز فتح بزرگ امت اسلامی و مستضعفان علیه جهان کفر و مستکبران عالم است.

وی افزود: همان پیروزی که امام راحل عظیم الشان (ره) نوید آن را با تشکیل هسته های مقاومت در سراسر دنیا دادند، رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) با شجاعت بی نظیر و تدابیر حکیمانه خود آن را رقم زدند.

ما دست و بازوی همه رزمندگان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را میبوسیم و به داشتن فرماندهان دلاور سبز پوش سپاه پاسدران انقلاب اسلامی افتخار میکنیم و به روح بلند همه شهدا بویژه سرداران حاج قاسم سلیمانی و حاج محمد رضا زاهدی و یارانشان درود میفرستیم.

دکتر حسن پور گفت: ان شالله به فضل الهی و در سایه همکاری و همدلی، در نبرد اقتصادی نیز سربلند خواهیم بود و با همکاری فعالان اقتصادی به عنوان افسران جنگ اقتصادی، دشمن را شکست خواهیم داد.

وی در پایان از آمادگی کامل بازاریان و فعالان اقتصادی به ویژه بسیجیان اصناف در هر گونه پشتیبانی از رزمندگان دلاور اسلام خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *