آیت الله نوری همدانی
آیت‌الله نوری همدانی:

همه فعالیت‌ها باید برای رفاه مردم‌ باشد

همه فعالیت‌ها برای رفاه مردم‌ باشد، خصوصاً فرهنگ و اقتصاد؛ باور داشته باشیم ستون دین همین مردم هستند

تصویر روز ـ مرجع تقلید شیعیان در دیدار با آیت‌الله رئیسی گفت: امروز اقتصاد و معیشت مردم در سختی بسیار است و هر کجا قدم می‌گذارید مردم‌ از گرانی و سختی زندگی می‌گویند. بر این اساس باید توجه کرد که همه فعالیت‌ها برای رفاه مردم‌ باشد.
به گزارش تسنیم از قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور، ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه المعصومه (علیها السلام ) و آغاز دهه کرامت، از گزارش وی و خدمات انجام شده که‌ در گزارش بیان شده بود تشکر کرده و با بیان نکاتی از نهج‌البلاغه در باب خدمت به مردم اظهار داشت: اینکه شما شبانه‌روز خدمت می‌کنید و با اخلاص در حال فعالیت هستید شکی نیست؛ اما امروز اقتصاد و معیشت مردم در سختی بسیار است و هر کجا قدم می‌گذارید مردم‌ از گرانی و سختی زندگی می‌گویند. بر این اساس باید توجه کرد که همه فعالیت‌ها برای رفاه مردم‌ باشد، خصوصاً فرهنگ و اقتصاد؛ باور داشته باشیم ستون دین همین مردم هستند.

وی پایین بودن ارزش پول ملی را یک مشکل اساسی دانسته و افزود: امیدوارم با تلاش شما که انصافا هم مشغول خدمت هستید و با سابقه ای که از شما سراغ دارم میدانم تلاش شما این است که این مشکلات را حل کنید و ما هم دعا می‌کنیم با همان اخلاص برای خدمت به نظام و انقلاب و مردم موفق باشید و این خدماتی که انجام شده را به مردم اطلاع رسانی کنید.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار آیت‌الله رئیسی گزارش جامعی از عملکرد و خدمات دولت بیان نمود و اظهار امیدواری کرد ان شاءالله مشکلات باقی مانده حل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *