raeisi 100

پیام تسلیت رئیس بسیج اصناف در پی شهادت رئیس جمهور

رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت

تصویر روز _ رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام سردار دکتر غلامرضا حسن پور به شرح زیر است.

شهادت اسوه جهاد و خدمت، خادم الرضا (علیه السلام) و رئیس جمهور اسلامی ایران حضرت آیت الله شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی را از طرف بسیحیان اصناف و بازار به محضر مبارک امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، نایب المهدی امام خامنه ای، ملت شریف ایران و همه آزادگان جهان تسلیت عرض می‌نمایم.
ملت شریف ایران شخصیتی را از دست داد که خالصانه و شبانه روز در خدمت بی منت به مردم تلاش می‌کرد و در دوران کوتاه مسولیت خود در ریاست جمهوری، عزت مردم ایران را در دنیا و منطقه افزون نمود.
او که دائما در دوران ریاست قوه قضائیه و سپس دوران کنونی با حضور در کارخانجات، کارگاه های تولیدی و بازارهای کشور و در سفرهای خارجی همت خود را برای احیای تولید و اقتصاد کشور مصروف داشت و پناهگاه فعالان اقتصادی محسوب می‌شد.
شهید حاج ابراهیم رئیسی بارقه امید را در دل مردم ایران به ویژه مستضعفان روشن کرد و اثبات نمود که رئیس جمهور به معنای واقعی خادم جمهور است و همکار پرتلاش ایشان وزیر امور خارجه شهیدمان حسین امیر عبداللهیان نیز توانست، امور را به بهترین نحو مدیریت نموده وبرنامه توسعه اقتصادی کشور در ارتباط با سایر کشورها را وارد مرحله جدید نماید.
ملت ایران و سایر ملل آزاده دنیا هرگز مواضع شجاعانه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه در جریان طوفان الاقصی را هرگز فراموش نکرده و عملیات غرورآفرین وعده صادق را مدیون هماهنگی میدان و دیپلماسی می‌دانند.
ضمن تسلیت مجدد این فقدان بزرگ از امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) می‌خواهم که مهمانان خودش را در سالروز تولدش، به بهترین وجه پذیرا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *