3ce copy

بزرگان اصناف و بازار فرهنگ شهادت را به نسل جوان منتقل کنند

دکتر حسن پور: شهدای اصناف و بازار نشان دادند که مقاومت مردمی در برابر تجاوز و ظلم، تنها راه نجات است

تصویر روز ـ با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور مراسم یادواره شهدای اصناف و بازار ساوجبلاغ برگزار شد.

به گزارش تصویر روز ، دکتر غلامرضا حسن پور در این مراسم اعلام کرد: شهدای اصناف و بازار نشان دادند که مقاومت مردمی در برابر تجاوز و ظلم، تنها راه نجات است و مردم فلسلطین این درس را در مکتب همین شهدا وشهید قدس حاج قاسم آموختند.

وی افزود: سال گذشته در همین ایام دستهای پلید صهیونیزم جهانی خواست، بخشهای از کشور را به آشوب بکشد و عوامل مزدور او به اموال وجان مردم حمله ور شدند که نمونه آن حمله وحشیانه به شهید عجمیان در همین استان بود، ولی امسال که به صحنه دنیا نگاه میکنیم مبینیم که رژیم کودک کش اسرائیل به چاهی افتاده که برای ایران اسلامی کنده بود.

دکتر حسن پور وظیفه همگان بویژه بزرگان اصناف و بازاریان را انتقال فرهنگ جهاد وشهادت به نسل جوان دانست و گفت: جهاد اقتصادی در کنار جهاد تبیین از اولویت های حال حاضر کشور است که باید همه با هم در دولت وبخش خصوصی آن را رقم بزنیم.

لازم به ذکر است یادواره ۱۸ شهید اصناف وبازار شهرستان ساوجلاغ در سالن اجتماعات شهر هشتگرد به میزبانی اتاق و بسیج اصناف شهرستان با حضور خانواده های شهدا، مسولین شهرستان و روسای اتاق واتحادیه ها برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *