seraj.3

سراج: تعهد گرفتیم هواپیما‌ها سر وقت پرواز کنند

تصویر روز: رئیس سازمان بازرسی کل کشور: همه ایرلاین‌ها که پروازهایشان تاخیر داشت تعهد دادند با پرواز‌های فوق العاده تا امشب سر وقت پرواز کنند و تاخیری نداشته باشند.

به گزارش تصویر روز ناصر سراج در مصاحبه با صدا و سیما درباره بازدید سرزده پیش از ظهر امروز در فرودگاه امام خمینی افزود: متاسفانه وضع خوب نبود و همه ایرلاین‌ها را که تاخیر پرواز داشتند، خواستیم و تعهد گرفتیم بلافاصله با پرواز‌های فوق العاده اقدام کنند و همه تمکین کردند امروز تا شب همه هواپیما‌ها سروقت پرواز کنند و تاخیر نداشته باشند.
وی گفت: در این شرایط برخی مغازه داران داخل سالن فرودگاه نیز به مردم اجحاف کرده بودند در حالی که باید در این شرایط برفی به مردم کمک کنند، اما کارتن را ۲۰ هزار تومان و یک نایلون را ۳۰ هزار تومان فروخته بودند که همه خریداران حاضر شدند و پول هایشان را پس گرفتند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: قرار شد فهرست مغازه دارانی که در شرایط خاص به مردم اجحاف می‌کنند، جمع آوری شود و هم اکنون نماینده ما در فرودگاه حضور دارد و قرارداد همکاری این افراد که در این شرایط اضطراری به جای کمک به مردم در حق مردم اجحاف کردند، ابطال خواهد شد.
وی گفت: همان طور که در سایت سازمان بازرسی کل کشور هم اعلام کردیم با آژانس‌هایی هم که گران فروشی کرده بودند، برخورد خواهد شد و مسافران حتما مشخصات این آژانس‌ها را در سایت ما اعلام کنند تا از طریق سازمان هواپیمایی کشوری درباره ابطال مجوز این آژانس‌ها اقدام شود.
سراج افزود: در بحث تاکسی‌ها هم که متاسفانه اقدامات خوبی نکرده بودند ورود کردیم و مشاهده شد برخی ۴۰۰ هزار تومان از مردم کرایه گرفته اند که در این خصوص هم از مردم می‌خواهیم شکایت‌های خود را در سایت ما اعلام کنند تا درباره تاکسیرانی فرودگاه اقدام شود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک با همه کسانی که قصور و تقصیر داشته اند، برخورد خواهیم کرد، گفت:تعدادی مسافر خارجی هم داشتیم که در ترانزیت بودند و ۱۰ تا ۱۵ ساعت پروازشان تاخیر داشت که ایرلاین مربوطه را خواستیم و تعهد گرفتیم همه افرادی که در سالن ترانزیت منتظر پرواز هستند، پروازشان امشب انجام شود.
وی گفت:اکثر افرادی که داخل فرودگاه بودند قرار شد به هتل‌های فرودگاه منتقل شوند و پیگیری شد پرواز‌ها سرموقع انجام شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید سرزده از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در جریان مشکلات مسافران قرار گرفت.قاضی ناصر سراج در بازدید سرزده از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، پای سخنان مردم در مورد مشکلات فرودگاه نشست و دستور رسیدگی داد.
همچنان نماینده قاضی سراج در فرودگاه حضور دارد و پیگیر رفع مشکلات است.
در روز‌های اخیر و با سرمای شدید هوا و بارش برف، مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) با معضلاتی از جمله تاخیر پروازها و گرانفروشی برخی فروشگاه های داخل فرودگاه و همچنین اجحاف برخی رانندگان تاکسی روبرو شده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *