jahrodi sipa

بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از رینگ سایپا

تصویر روز :‌ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه امام جمعه خرمشهر و نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید شرکت رینگ سایپا در خرمشهر بازدید کردند.

به گزارش سایپا نیوز، در آستانه ایام الله دهه فجر، مهندس محسن جهرودی با حضور در خرمشهر و ادای احترام به شهدای جنگ تحمیلی و مردم شریف این شهر، به همراه حجت الاسلام محمد جواد عادل پور، امام جمعه خرمشهر و مهندس عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از سایت های تولیدی شرکت رینگ سایپا بازدید کرد.

در این بازدید سامری نماینده مردم شریف خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از اقدامات سایپا به دلیل حضور، حمایت و تولید در خرمشهر تقدیر کرد و گفت: دقت نظر مهندس جهرودی که در ابتدای کار خود اهمیت خاصی برای افزایش تولید قائل شدند قابل تقدیر و ستودنی است.

وی افزود: امیدوارم توجه خاص مدیرعامل سایپا که خود از متخصصین صنعت خودرو هستند، به مجموعه رینگ سایپا در خرمشهر باعث توسعه این مجموعه و افزایش تولید و ایجاد اشتغال بیشتر شود.

در ادامه مهندس جهرودی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: خرمشهر شهر خون و مبارزه است و نام این شهر با حماسه و افتخار عجین شده و ارادت مردم ایران به ساحت مقدس شهیدان دفاع مقدس خصوصا شهدای جنوب کشور و مردم دلیر شهر خرمشهر همیشگی است .

وی گفت: برنامه ای که تاکنون در سایپا دنبال کرده ایم افزایش تولید و بهره وری در تمام امور بوده است و این روند در سایپا و شرکت های گروه ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: در سال های اخیر متاسفانه سایپا به دلیل گرفتاری های مالی دچار مشکلاتی شده بود و برگشت از این جریان فقط با کمک نیروهای پرتلاش و کارشناسان سایپا امکان پذیر بود که سهم کارگران سایپا در زمینه افزایش تولید از همه بیشتر است چراکه توانسته اند برنامه توسعه تولید را رقم بزنند.

جهرودی در ادامه به داشتن استراتژی در بازار اشاره کرد و گفت: شرط ماندگاری سایپا در بازار، حاصل تفکر استراتژیک است و هیچ برنامه ای موفق نیست مگر اینکه بر اساس تفکری خاص ایجاد شود و بر همین اساس سعی شده در سایپا کارها در این مسیر دنبال شود.

وی تصریح کرد: خاک خرمشهر مقدس است و هرکاری که گروه سایپا بتواند در این شهر انجام خواهد داد و حتما برنامه توسعه شرکت رینگ خرمشهر در گروه خودروسازی سایپا انجام خواهد شد.

در این بازدید مهندس صالح وند مدیرعامل شرکت رینگ سایپا با اشاره به فعالیت های انجام شده در زمینه ساخت قالب و نگهداری دستگاه ها و تولید ۳۶ میلیون رینگ خودرو که توسط این شرکت به صنعت خودروسازی کشور ارائه شده، گفت: دانش بهره برداری و توسعه رینگ سایپا توسط متخصصان بومی انجام شده است و در این زمینه توانسته ایم سهم خوبی از بازار را به دست آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *