neissan

خودروهای «نیسان» در نمایشگاه خودرو گلستان

تصویر روز :  جهان نوین که پس از نمایشگاه خودرو تبریز در هیچ نمایشگاه دیگری شرکت نکرده بود، به نمایش خودروهای خود در استان گلستان و هشتمین نمایشگاه خودرو این شهر پرداخت.
جهان نوین آریا که نماینده رسمی خودروهای نیسان ژاپن در ایران به شناخته می شود با حضور در نمایشگاه خودرو گلستان، کلاس خودروهای حاضر در نمایشگاه را ارتقا بخشید.
به گزارش سایت جهان نوین آریا، نیسان در ایران با ۲ خودرو کراس اوور جوک و شاسی بلند ایکس تریل حضور دارد و یکی از شرکت هایی بود که در خلال بسته شدن سایت ثبت سفارش و مشکلات ایجاد شده در واردات خودرو، همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کرد و تحویل ۵ روزه خودرو با پلاک را بدون مشکل ادامه داد.

نماینده رسمی نیسان در ایران با طرح های مختلفی سعی در ارائه کلاس متفاوتی در خدمات به مشتریان ایرانی دارد که بنا بر برخی شنیده ها، یکی دو مورد از این خدمات ارائه شده از سوی مدیران منطقه ای نیسان به سایر نمایندگی های جهانی این برند برای اجرایی کردن پیشنهاد داده شده است که این امر حاکی از وجود اراده ای محکم در این شرکت مبنی بر متفاوت بودن خدمات ارائه شده به مشتریان است.

جهان نوین در هشتمین نمایشگاه خودرو گلستان با مشارکت یکی از نمایندگی های ممتازخود در منطقه شرکت کرده است.

در ادامه می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جهان نوین آریا و خودروهای این برند به نمایندگی های مجاز نیسان یا وبسایت این شرکت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *