
مدیرعامل سازمان مدیریت و میادین میوه و ترهبار شهر تهران گفت: در کنار عرضه ارزان و با کیفیت، بدنبال کوتاه کردن دست دلالان و واسطهها و رساندن محصول با قیمت مناسب به دست مصرف کننده هستیم.
تصویر روز ـ مهدی بختیاری زاده روز جمعه به ایرنا گفت: در حوزه ارزان سازی ایجاد زنجیرههای تامین مواد غذایی با کیفیت اجرایی شد و دست واسطههایی که با سوداگری باعث افزایش قیمت محصولات مصرفی شهروندان میشدند از این حوزه کوتاه شد و اکنون اقلام مصرفی بدون حضور واسطهها به دست مردم میرسد.
وی اظهار کرد: در ۲۰ ماه با توجه به نوساناتی که در بازار گوشت وجود داشت اما در میادین میوه و ترهبار قیمت این محصول پروتئینی ثابت بود و تنها در ۲ ماه گذشته با توجه به بالا رفتن هزینههای کارگری و تامین مواد مورد نیاز این بخش، کمی قیمت آن تغییر کرده که باز به نسبت قیمت آن در سطح شهر، ارزان تر است.
مدیرعامل میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران تاکید کرد: اکنون تعداد بازارهایی که در شهر تهران به ارائه خدمات در حوزه میوه و ترهبار و محصولات پروتئینی میپردازند به بیش از ۳۰۰ بازار رسیده است.
به گفته وی، در حوزه دسترسی آسان تر شهروندان تهرانی به این خدمات طرح فروش مجازی در بازارها و میادین میوه و ترهبار شهرداری نیز اجرایی شده است.
مطالب مرتبط

رونمایی از مجسمه آرش کمانگیر بزرگترین مجسمه برنزی ایران
31 خرداد 1404
۳۲۹؛ تنها قطعه خالی بهشت زهرا برای دفن روزانه اموات
10 خرداد 1404
میادین میوه و تره بار ۴ و ۵ اردیبهشت باز است
03 اردیبهشت 1404
شهرداریها، یکیاز عوامل سوداگری و افزایش قیمت در بازار مسکن
15 فروردین 1404
نحوه اجرای طرح ترافیک تهران تغییر میکند؟
12 فروردین 1404
دیدگاهتان را بنویسید