reno megan

رونمایی از رنو مگان در نمایشگاه گلستان

تصویر روز : در دومین روز برگزاری نمایشگاه خودرو گلستان که در شهر گرگان در حال برگزاری است، نگین خودرو از سدان جدید مگان رونمایی کرد.
نگین خودرو که نماینده رسمی رنو در ایران است در حالی از رنو مگان جدید رونمایی کرد که دو خودروی رنو تلیسمان و رنو کولئوس را با موفقیت کامل در بازار ایران عرضه کرده بطوریکه  لقب پرفروش ترین های بازار را نیز به خود اختصاص داده است.

در خلال این رونمایی مسئولان نگین خودرو اعلام کردند: رنو فرانسه پس از انقلابی که در طراحی خودروهای خود انجام داد، ۳ محصول را روانه بازار کرد که هم اکنون هر ۳ این خودروها که تلیسمان، کولئوس و مگان است از سوی نگین خودرو به بازار ایران معرفی شده است.

رنو مگان که در نمایشگاه خودرو تهران برای اولین بار رونمایی و به بازار معرفی شد، جدیدترین محصول رنو بعد از تلیسمان و کولئوس شناخته می شود که از زبان طراحی جدید رنو فرانسه بهره برده است و در نسخه‌ی فول و مجهز به پیشرانه‌ی ۱.۲ لیتری توربو شارژ وارد کشور خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری پرشین خودرو، مگان پس از نمایشگاه تهران برای رونمایی و معرفی به نمایشگاه اصفهان رفت و حالا استان گلستان میزبان یکی از خوش ساخت ترین سدان های اروپایی بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *