سیر صعودی رضایت از خدمات پس از فروش مشتریان ادامه دارد

تصویر روز : براساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پایان آذر ماه سال جاری، رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، باز هم افزایش یافته است.
 

معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو با اعلام این مطلب تشریح کرد: شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت مشتریان مورد ارزیابی شرکت بازرسی قرار می‌گیرند که یکی از پایه‌های اصلی این ارزیابی، آراء مشتریان در خصوص کیفیت خدمات و نظرسنجی در این خصوص است و نتایج این بررسی‌ها به صورت فصلی به متولیان امر اعلام می‌شود.

شهریار سلطانی گفت: بر طبق این نظرسنجی‌ها، شرکت ایساکو به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکت ایران‌خودرو، از ابتدای سال جاری توانسته به صورت صعودی در هر فصل امتیاز خود را در این حوزه ارتقا دهد و از امتیاز ۷۳۱ در ابتدای سال جاری به امتیاز ۷۴۳ در پایان پاییز امسال ارتقا یابد و با این رشد، تصویر ذهنی مشتریان و رضایت از خدمات را به میزان ۲۲ امتیاز افزایش دهد.

وی افزود: به ازای هر گامی که به سمت دست یافتن به امتیاز ۸۰۰ و بالاتر از آن، در شاخص رضایت مشتری در شرکت برداشته می‌شود، باید تلاش چند برابری در همه حوزه‌های شرکت صورت گیرد، چرا که تطابق کامل با استانداردهای وزارت صنعت و جلب رضایتمندی کامل مشتریان، با شبکه‌ای به گستردگی شرکت ایساکو و حجم عظیم مشتریان در سراسر کشور، امر دشواری است که با برنامه‌ریزی و همت همکاران، توانسته‌ایم روز به روز به آن نزدیک‌تر بشویم.

وی ادامه داد: عوامل مختلفی در افزایش رضایت مشتریان در طی سال جاری دخیل بوده است که از آن جمله می‌توان به ارائه خدمات نوینی همچون، توسعه خدمات الکترونیک و اجرای اپلیکیشین ایساکو، امدادرسانی هوشمند از طریق سامانه همراه ایساکو و اتوکلیک، پذیرش مشتری به صورت دو شیفت و شبانه‌روزی در ۲۵۰ نمایندگی منتخب، شفاف‌سازی کامل هزینه‌های تعمیراتی از طریق ارسال پیامک و فاکتور آنلاین برای مشتریان، ارایه طرح‌های ویژه و گسترده خدمت‌رسانی در ایام خاص، طراحی مدل تخصیص سیستمی و بازاریابی هوشمند قطعات، آموزش مشتریان محصولات و پرسنل شبکه، تخصیص کارت اعتباری خرید قطعات و خدمات و جاری سازی استانداردهای بین المللی اشاره کرد.

سلطانی افزود: اعلام این موفقیت‌ها و شفاف‌سازی آن در پایان هر فصل، نشان از ارزش بالای مشتریان در زنجیره ارزش ایساکو دارد ضمن این‌که همکاران ما را نیز به ادامه تلاش خود در مسیر پیچیده بهینه‌سازی ارائه خدمات و کسب رضایت حداکثری مشتریان، دلگرم‌تر می‌کند. به گزارش پرشین خودرو، وی در پایان به اجرای طرح‌های کارآمد و خاص در ماه‌های پایانی سال اشاره کرد و گفت: با نزدیک شدن به ایام سال جدید و افزایش ترددها و سفرها، در حال تدارک برنامه‌های متفاوتی برای مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *