bank refah.1

عملیات ارزی بانک رفاه ۲۶.۱ برابر شد

تصویر روز : بانک رفاه کارگران اعلام کرد: حجم عملیات و درآمدهای ارزی بانک رفاه در نه ماهه نخست سال جاری رشدی معادل ۲۶.۱ برابری داشته است.
به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، این بانک در پی امضای برجام در اواخر سال ۱۳۹۴، با برقراری روابط کارگزاری با حدود ۱۵۰ بانک کارگزار بین المللی و افتتاح و فعال سازی دوباره ۵۶ حساب کارگزاری به اسعار متنوع، در ۹ ماهه اول ۹۶ در عملیات ارزی رشدی معادل ۲۶‌/۱ برابر نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

نتیجه اهتمام بانک برای بازگشت به بازارهای بین المللی بانکی، رشد ۶‌/۲ برابری حجم عملیات ارزی بانک در سال ۱۳۹۵ نسبت به سال ۱۳۹۴ و ادامه روند رشد عملیات حوزه ارزی بانک در ۹ ماهه اول ۱۳۹۶ بوده است و در مجموع، بخش ارزی بانک شاهد رشد ۵‌/۱ برابری مجموع درآمدهای ارزی در سال ۱۳۹۵ نسبت به سال ۱۳۹۴ و ارتقا سهم بازار و رتبه بانک در حوزه عملیات ارزی بوده است.

همچنین بانک رفاه همگام با سایر بانک های بزرگ کشور، نسبت به امضای قراردادهای تامین مالی کوتاه مدت و بلندمدت با بانک های کارگزار اروپایی و آسیایی اقدام کرده و آمادگی پذیرش عاملیت و ارائه مشاوره های مالی و بانکی در کلیه طرح های مشمول فاینانس و ریفاینانس را در حوزه های مختلف اقتصادی دارا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *