
فعالسازی فرآیند تحویل حضوری محصولات گروه سایپا در ایام تعطیل تا پایان سال، از مهمترین اقدامات برای افزایش رضایت مشتریان است.
تصویر روز ـ فرشید فراغت، رئیس اداره آماده سازی و تحویل مشتری حضوری، با بیان اینکه سرعت حمل خودرو به نمایندگیها با رشد 8 درصدی همراه بوده است، گفت: گروه سایپا با اجرای برنامههای ویژه در حوزه حمل و تحویل، شرایط مطلوبی را ایجاد کرده و تلاش دارد تا سطح رضایت مشتریان را به حداکثر برساند.
وی با اشاره به اقدامات جدید گروه سایپا اظهارداشت: یکی از برنامههای خاص گروه سایپا، فعال نگه داشتن فرآیند تحویل حضوری خودرو در تمامی روزهای تعطیل تا پایان سال است. از اینرو خودروهای چانگان، شاهین پلاس و دیگر خودروهایی که فاکتور شدهاند، بهصورت حضوری به مشتریان تحویل داده خواهند شد.
رئیس اداره آماده سازی و تحویل مشتری حضوری بیان کرد: شرایط تحویل خودرو در گروه سایپا نسبت به گذشته از نظر سرعت حمل و تعداد خروجی بهبود چشمگیری داشته است. امیدواریم این روند در روزهای پایانی سال ادامه پیدا کند.
وی یادآور شد: سایپا برای سال آینده نیز برنامههای جامعی در زمینه افزایش تعداد خروجی و حمل خودرو تدوین کرده و با همکاری تیم تحویل، قصد دارد به مسیر رشد و تعالی شرکت سایپا ادامه دهد.
مطالب مرتبط

پیشفروش محصولات سایپا به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص)
13 شهریور 1404
پیشفروش محصولات سایپا از هفته آینده آغاز میشود
12 شهریور 1404
ثبت تحویل ۵۲ هزار خودرو در ۸ ماه توسط پارسخودرو
12 شهریور 1404
تولید روزانه سایپا از مرز ۱۶۰۰ دستگاه خودرو در روز گذشت
09 شهریور 1404
ادامه طرح تکمیلکاری محصولات پارسخودرو تا تحویل آخرین خودرو
08 شهریور 1404
دیدگاهتان را بنویسید