
فعالسازی فرآیند تحویل حضوری محصولات گروه سایپا در ایام تعطیل تا پایان سال، از مهمترین اقدامات برای افزایش رضایت مشتریان است.
تصویر روز ـ فرشید فراغت، رئیس اداره آماده سازی و تحویل مشتری حضوری، با بیان اینکه سرعت حمل خودرو به نمایندگیها با رشد 8 درصدی همراه بوده است، گفت: گروه سایپا با اجرای برنامههای ویژه در حوزه حمل و تحویل، شرایط مطلوبی را ایجاد کرده و تلاش دارد تا سطح رضایت مشتریان را به حداکثر برساند.
وی با اشاره به اقدامات جدید گروه سایپا اظهارداشت: یکی از برنامههای خاص گروه سایپا، فعال نگه داشتن فرآیند تحویل حضوری خودرو در تمامی روزهای تعطیل تا پایان سال است. از اینرو خودروهای چانگان، شاهین پلاس و دیگر خودروهایی که فاکتور شدهاند، بهصورت حضوری به مشتریان تحویل داده خواهند شد.
رئیس اداره آماده سازی و تحویل مشتری حضوری بیان کرد: شرایط تحویل خودرو در گروه سایپا نسبت به گذشته از نظر سرعت حمل و تعداد خروجی بهبود چشمگیری داشته است. امیدواریم این روند در روزهای پایانی سال ادامه پیدا کند.
وی یادآور شد: سایپا برای سال آینده نیز برنامههای جامعی در زمینه افزایش تعداد خروجی و حمل خودرو تدوین کرده و با همکاری تیم تحویل، قصد دارد به مسیر رشد و تعالی شرکت سایپا ادامه دهد.
مطالب مرتبط

عذرخواهی سایپا بابت تاخیر در تحویل خودروها
10 خرداد 1404
افتتاح سه خط تولید جدید در شرکت رینگسایپا خرمشهر
03 خرداد 1404
سایپا هیچ درخواستی برای تاخیر در خصوصی سازی نداشته است
28 اردیبهشت 1404
اعلام شرایط فروش گروه خودرو سازی سایپا به مناسبت سوم خرداد
27 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید