bimeh tavon karateh

بیمه تعاون، حامی کاراته کشور

تصویر روز : مسئولیت اجتماعی، مجموعۀ وظایف و تعهداتی است که سازمان باید در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می کند انجام دهد.

درهمین راستا بیمه تعاون در سال های اخیر با تمرکز بر ورزش کشور، به خوبی از پس این مسئولیت برآمده و نشان داده است که می توان، با حمایت از فعالیت ها و رویدادهای مهم ورزشی کشور، قدم های تاثیرگذاری در جهت در این راه برداشت.در این حوزه می‌توان به حمایت از کاراته اشاره کرد که این شرکت
بیمه ای در دور برگشت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور با تداوم پیروزیهای خود به یک قدمی صدر رسید.
مسئولیت پذیری اجتماعی خواستار این است که شرکت ها با فعالیت های خود از جامعه حمایت کنند. سازمان هایی که در قبال اجتماع مسئول هستند، علاوه بر توجه به منافع خود، منافع جامعه را نیز در نظر می گیرند. از سوی دیگر، در قرن بیست و یکم موفقیت یک بنگاه اقتصادی را تنها از طریق میزان سود دهی آن نمی توان سنجید. در این میان، حمایت بمیه تعاون، از ورزش کشور و اکنون به طور خاص از ورزش کاراته ،علاوه بر تشویق مردم به استفاده از بیمه و ترویج فرهنگ بیمه گری در جامعه، ورزش کشور را نیز در سطح ملی و بین المللی ارتقا می بخشد.
یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون درخصوص تشکیل این تیم ورزشی گفت: در راستای اهداف عالیه شرکت بیمه تعاون در خصوص فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی و با نظر مساعد اعضای محترم هیئت مدیره، تیم ورزشی کاراته شرکت بیمه تعاون جهت حضور در مسابقات کشوری و برون مرزی تشکیل داده ایم.وی افزود: با توجه به جایگاه والای ورزش در جامعه و لزوم سالم سازی فعالیت جوانان ، بنگاههای اقتصادی می توانند حمایتهای خود از ورزش قهرمانی و پرورش استعدادها را یکی از اهداف مهم فعالیتهای خود قرار دهند. بازتاب مثبت حضور بنگاههای اقتصادی در این عرصه نهایتا منجر به پیشرفت ورزش کشور خواهد شد.مظلومی تصریح کرد، شرکت بیمه تعاون با جدیت هر چه تمام تر در این راه قدم برداشته و از هیچ حمایتی از قهرمانان و دست اندرکاران ورزش قهرمانی علی الخصوص ورزش کاراته دریغ نخواهد کرد.

سیدعبدالله حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *