tiba2

تیبا ۲ ستاره شد

تصویر روز :  براساس گزارش ارزشیابی کیفی خودرو مربوط به دی ماه ١٣٩۶ ، خودروی تیبا محصول گروه خودروسازی سایپا موفق به اخذ ۲ ستاره کیفی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شد.

به گزارش سایپا نیوز؛ در جدیدترین ارزشیابی کیفی خودروهای تولید داخل منتهی به بازه زمانی ١ تا ٣٠ دی ماه سال جاری، در بخش خودروهای سواری رده قیمتی ۲۵تا ۵۰ میلیون تومان، تیبا صندوق دار از تولیدات سایپا با افزایش موارد کیفی و دریافت یک ستاره کیفی دیگر، ۲ ستاره شد.

خودروی تیبا از زمان عرضه به بازار در خطوط تولیدی سایپاسیتروئن تولید و روانه بازار خودرو می شود.

بر اساس این گزارش، در بخش خودروهای سواری سراتوی سایپا نیز در رده قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، با دریافت ۴ ستاره کیفی یکی از با کیفیت ترین خودروهای تولید داخل معرفی شد. همچنین در رده قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، خودروهای رنوساندرو و پارس تندر از محصولات شرکت پارس خودرو، توانسته اند ۴ ستاره کیفی را کسب کنند.

در بخش خودروهای تجاری، ولوو۵۰۰ FH ، FH460 و۴۶۰ FM از محصولات شرکت سایپادیزل در ادامه روند موفق گذشته با دریافت ۴ ستاره کیفی از باکیفیت ترین خودروهای کشنده و تجاری کشور معرفی شدند.

گفتنی است این موفقیت ها در راستای سیاست های مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا مبنی بر افزایش کیفیت محصولات با انجام پروژه های مختلف و تلاش گسترده همه ارکان گروه سایپا به دست آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *