iran oman

همکاری ایران و عمان در حوزه تجهیزات پزشکی

تصویر روز: تفاهمنامه همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و عمان در حوزه تجهیزات پزشکی با مشارکت امور بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به امضای مقامات تجهیزات پزشکی دو کشور رسید.

به گزارش ایرنا، رضا مسائلی مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی در نشست مشترک با هیات تجهیزات پزشکی کشور عمان گفت: یکی از مفاد این تفاهمنامه، همکاری متقابل در سرمایه گذاری مشترک در انتقال تکنولوژی تجهیزات پزشکی ساخت ایران به کشور عمان است.
وی افزود: راه اندازی خطوط تولید تجهیزات پزشکی ساخت ایران در عمان و تولید آنها با برند ساخت عمان، از دیگر مفاد این تفاهمنامه است.
مسائلی ادامه داد: بند دیگر این تفاهمنامه در خصوص انتقال تجربیات در حوزه تجهیزات پزشکی به عمان و همچنین صدور خدمات فنی و مهندسی حوزه تجهیزات پزشکی با عازم نیروی متخصص به عمان است.
مدیرکل تجهیزات پزشکی از اخذ تسهیلات خاص درخصوص حضور بیش از ۱۰۰ شرکت تولید کننده و صادرکننده تجهیزات پزشکی ایران در عمان هلث ۲۰۱۸ با مشارکت بخش خصوصی ایران و عمان در این تفاهمنامه خبر داد.
این تفاهمنامه با حضور معاون امور اقتصادی حوزه بین الملل وزارت بهداشت به امضای دکتر محمد حمدان الربیعی معاون غذا و دارو کشور عمان، خانم دکتر انیسا محبوب مدیرکل تجهیزات پزشکی عمان و دکتر مسائلی مشاور وزیر و مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت ایران رسید.
در روند عقد این تفاهمنامه، هیات کشور عمان از خط تولید شرکت سازگان گستر از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی ایران که توانسته است گواهی CE اروپا را نیز برای محصولات خود اخذ کند، بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *