ghetesazi.2

۲۹۲ قطعه‌ساز وام گرفتند

تصویر روز: معاون مالی و اقتصادی گروه سایپا از پرداخت تسهیلات بانکی به ۲۹۲ قطعه ساز طرف قرارداد از سوی بانک مهر اقتصاد خبر داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، مهدی محمدرضایی، امروز در مراسم مبادله تفاهمنامه سایپا با بانک مهر اقتصاد، اظهار کرد: تقویت توان مالی قطعه سازان از اولویت‌های سایپا در دور جدید فعالیت‌ها است و در این‌ راستا تفاهمنامه ای با بانک مهر اقتصاد منقعد شده است.

وی با بیان این که طبق این تفاهمنامه بانک مهر اقتصاد تسهیلات مالی را در اختیار قطعه سازان طرف قرارداد قرار می‌دهد، خاطر نشان کرد: تاکنون ۲۹۲ قطعه ساز از تسهیلات مربوطه استفاده کرده‌اند و ۱۸۵ قطعه ساز نیز در مرحله تشکیل پرونده برای اخذ تسهیلات قرار دارند.

وی ادامه‌ داد: در پرداخت این تسهیلات از سوی این بانک، سایپا حمایت‌های لازم را در زمینه تضمین باز پرداخت انجام می‌دهد و در این فرایند طرف حساب و متعهد بانک مهر اقتصاد است.

معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا در ادامه‌ ، خاطر نشان کرد: در این طرح حمایت از قطعه سازان داخلی و تقویت توان مالی آنها در راستای پیش برد سیاست های اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید داخلی صورت گرفته است.

در این نشست مجتبی جمشید پور، رییس اداره اعتبارات بانک مهر اقتصاد نیز اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه منعقده با سایپا در دو ماه اخیر مبلغ ۴۴۴۳ میلیارد ریال تسهیلات به قطعه سازان پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: سود این تسهیلات ۱۸ درصد بوده و باز پرداخت آن ۳۸ ماهه است که صرف تقویت توان مالی قطعه سازان می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *