barandegi

آغاز موج جدید بارش‌ باران و برف از فردا در کشور

تصویر روز :بنابر اعلام سازمان هواشناسی موج جدیدی از بارش‌ها از بعداز ظهر فردا در کشور آغاز می‌شود.

به گزارش فارس ، سازمان هواشناسی اعلام کرد با توجه به پیش بینی تشدید بارش، وضع هوای مناطق متاثر از سامانه بارشی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه،
از بعد از ظهر فردا بارش برف و باران و وزش باد شدید در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، غرب کردستان ، جنوب اردبیل ،ارتفاعات استانهای البرز، تهران و مازندران پیش‌بینی می‌شود.
همچنین از سه شنبه شاهد بارش برف و وزش باد شدید در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، نیمه شمالی و شرقی زنجان، ارتفاعات سمنان ، شرق و شمال لرستان و شمال چهارمحال و بختیاری و بارش باران و برف در دامنه های البرز در استانهای قزوین، البرز و تهران، بارش باران و برف و آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در کرمانشاه، مرکز و جنوب لرستان، شمال و شرق خوزستان، ایلام و بارش باران و در ارتفاعات برف در گیلان و مازندران خواهیم بود.
بنا بر این اطلاعیه در این مدت در جاده های کوهستانی مناطق یاد شده و نیز محورهای تهران به شمال بویژه در محورهای چالوس و هراز لغزندگی جاده ها و به علت مه آلودگی و کولاک برف کاهش دید و اختلال در تردد پیش بینی می شود.

از این رو توصیه می شود اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارتهای احتمالی به عمل آید. همچنین به مسافرین محترم، استفاده از زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی و ایمنی هنگام تردد در جاده های کوهستانی و مناطق سردسیر توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *