bank eghtesad novin

تاکید مدیرعامل بانک اقتصادنوین بر نقش تعیین‌کننده روسای شعب

 تصویر روز : مدیرعامل بانک اقتصادنوین در جمع کارکنان سرپرستی و شعب منطقه هشت استان‌های این بانک در کرج، نقش روسای شعب در پیشبرد اهداف و موفقیت‌های بانک را تعیین کننده توصیف کرد و گفت: رفتار روسای شعب به عنوان واحد کسب و کار در موفقیت بانک بسیار مهم و تاثیرگذار است.
به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، علیرضا بلگوری مدیرعامل این بانک، در جمع مسئولان و کارکنان این سرپرستی، افزود: شعب بانک واحد دسترسی مشتریان به خدمات بانک در سراسر کشور به شمار می‌روند، روسای شعب بانک باید بکوشند با اقدامات درست و به موقع زمینه را برای ارایه خدمات با کیفیت و به موقع و افزایش ضریب رضایتمندی به مشتریان فراهم کنند.
وی به لزوم بررسی و شناخت مقتضیات منطقه‌ای در ارایه خدمات توسط روسای شعب اشاره کرد و افزود: با توجه به گستردگی شعب بانک در سراسر کشور، لازم است همکاران در شعب بانک تحت نظر رئیس شعبه، نسبت به بررسی و شناخت اقتضائات آن منطقه اقدام و پیشنهادهای عملیاتی متناسب با نیازهای منطقه تحت پوشش خود را ارایه کنند.
وی گفت: واحد طرح و برنامه بانک بر اساس این پیشنهادها نسبت به طراحی و معرفی محصولات و خدمات جدید اقدام خواهد کرد.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین همچنین به لزوم چابکسازی سازمان در ارایه خدمات اشاره کرد و گفت: چابک‌سازی سازمان مزیت‌های متعددی برای ذی‌نفعان به همراه خواهد داشت که از جمله این مزیت‌ها می‌توان به ارایه خدمات با کیفیت، سریع و کاهش قیمت پول در بانک اشاره کرد، که این موارد در نهایت ضریب بهره‌وری بانک را بهبود می‌بخشد.
پیش از سخنان مدیرعامل بانک اقتصادنوین، همایون بهزاد افشار سرپرست منطقه هشت استان‌های بانک اقتصادنوین گزارشی از وضعیت شعب تحت پوشش این سرپرستی ارایه کرد.
حضور در منطقه هشت استان‌ها هشتمین سفر علیرضا بلگوری مدیر عامل بانک اقتصادنوین در هفته‌های اخیر به سرپرستی‌های استان این بانک است که با هدف دیدار با همکاران شعب این سرپرستی انجام شد، در این سفر نیز به روال سفرهای قبلی جمعی از مدیران ارشد گروه اقتصادنوین از جمله حسین کریمخان ‌زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین، ساسان معدل مدیرعامل شرکت پرداخت نوین و حسن خورسند مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین حضور داشتند.
در ادامه این بازدید، مدیرعامل بانک اقتصادنوین به همراه مدیران ارشد این بانک، با حضور در شعب تحت پوشش این سرپرستی، با همکاران این شعب دیدار و از نزدیک در خصوص مسایل مختلف بانکی با ایشان گفت‌وگو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *