moazami

صنعت خودرو نیازمند همراهی سیستم بانکی است

تصویر روز : رییس هیات عامل ایدرو گفت : صنعت قطعه سازی راهی جز وصل شدن و همکاری مشترک با صنعت  جهانی و توسعه آموزش ندارد‌.

به گزارش تصویر روز به نقل از ایدرو نیوز ، رییس هیات عامل ایدرو در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو با اشاره به اینکه صنعت خودروی کشور در حال پرواز است گفت : مجموع تولیدات کشور از سال ۴۷ تا ۷۵ حدود ۲۴۰ هزار دستگاه بوده است، از سال ۵۷ تا روز گذشته نزدیک به ۲۱ میلیون خودرو در کشور تولید شد.

،منصور معظمی با تاکید بر اینکه سیاست جدی جدی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزایش کیفی خودروهای تولیدی است تصریح کرد : اگر چه صنعتگران روزهای سخت تری را پشت سر می گذارند اما رضایتمندی مردم در بخش کیفی را به دنبال دارد و تلاش می کنیم رضایت مردم را در این زمینه کسب کنیم.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به محورهای پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو و ۱۵۰۰ قطعه سازی که در کشور به ثبت رسیده است اظهار داشت : توجه به صنعت قطعه سازی سبب کاهش واردات خواهد شد و این از سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

رئیس هیات عامل ایدرو با اشاره به اینکه قطعه سازان ۱۳ قرارداد همکاری مشترک با شرکت های خارجی بستند ، افزود : در ۶ قرارداد همکاری بین المللی صنعت خودرو که بسته شده بر حمایت از قطعه سازی کشور و ارتقای آن تاکید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *