sadri.rightel

ادغام مخابرات و همراه اول، حرف با مسمایی نیست

تصویر روز : مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره تکلیف ادغام ۲ شرکت مخابرات و همراه اول تا پایان سال ۹۷ گفت: در بحث ادغام یکی شدن ۲ شرکت خیلی حرف با مسمایی نیست و بیشتر هم افزایی و استفاده بهینه و اشتراکی از منابع را دنبال می‌کنیم.

به گزارش فارس ، سید مجید صدری مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران  برنامه های دوره جدید مدیریت این شرکت را اعلام کرد و در بخشی از صحبت‌ خود به سوال از موضوع مهم ادغام شرکت مخابرات ایران و همراه اول نیز پاسخ داد.

وی در پاسخ به این سوال طبق تکلیف، همراه اول و شرکت مخابرات تا پایان سال ۹۷ باید ادغام شود، آیا در دوره مدیریت شما این ادغام انجام خواهد شد؟ اظهار داشت: در بحث ادغام این که دو شرکت یکی شود، خیلی حرف با مسمایی نیست، ما بیشتر معتقدیم باید بتوانیم منابع مان را صحیح و به جا استفاده کنیم. با رابطه خیلی خوبی که با همراه اول داریم، تلاشمان این است که کارهایی را که می‌توان به صورت مشترک انجام داد.

وی ادامه داد:‌ معنی یکی شدن می تواند این باشد که بتوانیم منابع خودمان را در جایی که امکان پذیر است، به صورت اشتراکی استفاده کنیم و در حوزه‌های مختلف از جمله فنی، بازاریابی و بازرگانی از پتانسیل دو شرکت استفاده کنیم.

وی درباره اینکه بنابراین تاکید ندارید که طبق آنچه قبلاً مطرح شده دو شرکت از نظر حقوقی با هم ادغام شوند؟ گفت: فکر می‌کنم روی این موضوع باید قدری تامل کنیم، باید ببینیم تصمیم هیئت مدیره چه خواهد بود، اما آنچه به جدیت دنبال می‌کنیم، هم افزایی و استفاده بهینه از منابع است برای مثال در حوزه مرکز تماس، نگهداری فنی و تجهیزات فنی می‌توانیم خیلی امکانات را مشترک استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *