انتشار جدیدترین کتاب مدیریت سرمایه گذاری و ریسک 

photo ۲۰۱۸ ۰۲ ۱۹ ۱۵ ۳۱ ۱۴

تصویر روز: به همت انتشارات چالش، جدیدترین اثر دکتر شاهین شایان آرانی در حوزه مدیریت سرمایه گذاری و ریسک به همراه حل مسایل پیشرفته و کاربردی در ده فصل و ۳۷۲ صفحه منتشر و به بازار پولی و مالی کشور عرضه شد.
مدل های ارزشیابی و ارزیابی ریسک اوراق بهادار، اوراق مالی مشتقه و ارزشیابی آن، مدیریت ریسک بنگاه های بزرگ در ایران و بازار سرمایه، انتشار در بازار اولیه و ثانویه از مهمترین بخش های این کتاب است که نویسنده با شرح مفصل به همراه حل مسایل مهم به آنها پرداخته است.

مهمترین مخاطبان این کتاب : دانشجویان کارشناس ارشد و دکتری مالی، مدیران شرکت های سرمایه گذاری، فعالان بازار سرمایه، مدیران مالی و علاقمندان به آشنایی با مباحث پیشرفته ریسک سرمایه گذاری در ایران می باشند.
دکتر شاهین شایان آرانی دکترای مدیریت بازرگانی DBA از دانشگاه کالیفرنیا و دوره تخصصی مدیریت اجرایی از دانشگاه هاروارد دریافت کرده و بیش از ۱۰سال مدرس حوزه مهندسی مالی در ایران بود. همچنین معاونت ارشد خزانه داری و ریسک سه بانک بزرگ سرمایه گذاری و تجاری امریکا در دهه ۱۹۹۰از جمله تجربیات وی است.
وی بیش از یک دهه مدیریت شرکتهای سرمایه گذاری در ایران را بر عهده داشت. برای تهیه کتاب با نشر چالش به شماره تلفن ۶۶۴۱۴۶۱۰تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *