rasoly

واریز کلیه جرایم مربوط به طرح کاهش به حساب متمرکز خزانه

تصویر روز: خزانه دار و نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: کلیه جرائم مربوط به اجرای طرح LEZ پس از دریافت به حساب متمرکز خزانه واریز می شود و صرف بهسازی حمل و نقل عمومی می شود .

به گزارش مهر ،سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران، اعلام کرد: بر اساس این مصوبه ناجا (راهوار) موظف شد، کلیه جرائم مربوط به اجرای طرح LEZ (کاهش آلودگی خودروهایی که فاقد معاینه فنی بوده و در سطح شهرهای در معرض این آلودگی تردد می کنند) را پس از دریافت به حساب متمرکز خزانه واریز کند. ١٠٠ درصد این وجوه در شهرهایی که این طرح اجرا می شود از جمله تهران مستقیما صرف نوسازی، بهسازی و تقویت سامانه های حمل و نقل عمومی خواهد شد.

وی افزود: امیدوارم در اولین ماه های سال آتی با حسن استفاده از انسجام مراجع تصمیم ساز و تصمیم گیر اصلاح طلب پایتخت (مجمع امید) سایر مقاصد تعیین شده در حوزه عوارض بنزین و گازوئیل نیز محقق شود.

رسولی خاطرنشان کرد: چنانچه این مصوبات را شورای محترم نگهبان تصویب کند، طی ١۴سال اخیر دستاوردی بی سابقه در مدیریت شهری به ثبت خواهد رسید.

در ادامه رسولی یادآور شد :همچنین با عذرخواهی از اشتباه محاسباتی قبلی ام وظیفه می دانم اعلام کنم, رقم افزایش یافته از محل اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده که به دلیل اینکه حکم برنامه ششم بود و تغییر آن دو سوم رای نمایندگام را می طلبید، نسبت ٨٨ درصد برای تمام شهرهای استان تهران و ١٢ درصد این سهم بخش مدیریت امور محلی (شهرها و روستاهای استان دهیاریهاست) سهم شهرداری تهران که امسال قریب به٢ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان کاهش یافته است، در حدود ۶٠٠ میلیارد تومان جبران می شود، زیرا ٨٨ درصد بین همه شهرها توزیع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *