namayeshgah

آخرین دستاوردهای همراه اول در نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر

تصویر روز : همراه اول با ارائه آخرین دستاوردهای خدمات سازمانی، در دهمین نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی حضور دارد.
به گزارش تصویر روز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد، دهمین نمایشگاه بین الملل انرژی های تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی صبح روز چهارشنبه ۲ اسفندماه با حضور همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و اپراتور پیشرو در ارائه خدمات سازمانی نوین و جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنایع مرتبط با انرژی های نو و صرفه جویی انرژی آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه، همراه اول با ارائه و نمایش آخرین دستاوردهای خود در خصوص راهکارهای هوشمندسازی و مدیریت شبکه های انرژی شامل برق، گاز و آب بر بستر nb Iot، مدیریت هوشمند روشنایی شهری، نمایش شهر هوشمند از طریق AR و راهکارهای سازمانی جهت افزایش بهره وری حضور دارد.
دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی از ۲ تا ۵ اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده و همراه اول در سالن ۳۸، غرفه ۱۷۳ آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *