lg.5

سهم ال جی از بازار سیستم های تهویه مطبوع ایران

تصویر روز: مراسم رونمایی از سیستم تهویه مطبوع پیشرفته ” مولتی وی سری ۵ ” توسط شرکت ال‌جی و گلدیران با حضور خبرنگاران در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

در این مراسم پس از معرفی اجمالی این دستگاه جدید ، مدیر عامل شرکت سیستم های تهویه مطبوع تجاری و صنعتی گلد ایران به پرسش خبرنگار تصویر روز پاسخ داد.

سهم ۴۴ درصدی ال جی در بازار ایران

علی رضا تقابنی اعلام کرد: ال ‌جی از سال دو هزار، کار تحقیق و توسعه این محصول را شروع کرده و سال ۲۰۰۴ اولین سری VRF خود را با نام تجاری مولتی وی به بازار عرضه کرد. در حال حاضر نیز ال جی از شرکتهای پیشرو در زمینه تأمین این سیستم است.

وی اظهارداشت: در حال حاضر ال جی حدود ۴۴ درصد از سهم بازار ایران در بخش سیستم های تهویه مطبوع را در اختیار دارد.

وی افزود: فاصله ما با رقیب بعدی در بازار کشور بیش از ۲۵ درصد است. به گفته وی اختلاف ال جی با برند بعدی نشان دهنده اعتماد مردم به محصولات ال جی به عنوان دارنده سهم اول بازار کشور است.

ورود همزمان محصولات جدید به بازار امریکا ، اروپا و ایران

مدیر عامل شرکت سیستم های تهویه مطبوع تجاری و صنعتی گلد ایران در ادامه به اهمیت بازار ایران برای شرکت ال جی خبر داد و گفت: این موضوع موجب شده تا تمامی محصولات جدید این شرکت همزمان با ورد به بازار های اروپا و امریکا ، در ایران نیز عرضه شود.

فرهنگ سازی برای استفاده بهینه از سیستم های تهویه مطبوع

علی رضا تقابنی در ادامه این نشست در پاسخ به سوال خبرنگار تصویر روز در خصوص میزان صرفه جویی دستگاههای جدید گفت: سیاست ال جی در کنارتوجه به خواست مصرف کنندگان ، تولید محصولات سازگار با محیط زیست و همچنین طراحی دستگاههایی با مصرف پایین انرژی است.

وی گفت: همزمان با ورود محصولات جدید و کم مصرف ، در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی به موضوع فرهنگ سازی در این حوزه نیز توجه ویژه ای داریم.

وی افزود: در این خصوص با برپایی دوره های آموزشی به ویژه برای برخی سازمان ها به معرفی روش های استفاده بهینه از این سیستم ها پرداختیم که امیدواریم مجموع این اقدامات موجب کاهش مصرف انرژی در کشور شود.

تاثیرنوسان ارز بر محصولات ال جی

مدیرعامل شرکت سیستم های تهویه مطبوع تجاری و صنعتی گلد ایران در پاسخ به سوال خبرنگار تصویر روز در خصوص تاثیر نوسانات ارز بر محصولات این شرکت اظهارداشت: نوسانات نرخ ارز به ویژه در هفته های اخیر تاثیر منفی در بازار برخی محصولات داشته است. اما واقعیت این است که ما تلاش می کنیم با استفاده از روشهای مختلف مدیریتی ، از بروز مشکل برای مصرف کنندگان جلوگیری کنیم.

طراحی منحصر بفرد ال جی

علی رضا تقابنی در ادامه این نشست خبری اظهارداشت: هدف اصلی ما در گلدایران رفاه حال مشتریان است. از این رو بدنبال واردات محصول از شرکت ال جی هستیم تا بتوانیم به نیازمصرف کنندگان پاسخ دهیم. به گفته وی در حال حاضر شرکت ال جی در حوزه طراحی از بهترین شرکت های جهان است.

اهمیت بازار ایران برای ال جی

در ادامه این نشست خبری Alex Heo مدیر ارشد تهویه صنعتی ال جی در خاورمیانه به اهیمت بازار ایران برای این شرکت اشاره کرد وگفت: اهمیت ایران برای ما با عث شده تا حصولات جدید این شرکت همزمان با بازار های اروپا و امریکا ، بلافاصله در اختیار ایران قرار گیرد.

وی افزود: با همکاری شرکت گلد ایران ، رتبه نخست بازار ایران را در اختیار داریم و همواره تلاش میکنیم با ارایه محصولات بروز و با کیفیت و ارایه خدمات پس ازفوش مناسب ، سهم خود را در بازار ایران ارتقاء دهیم.

lg.4

lg.2

lg.1

lg.6

lg.7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *