seke

سکه ۳۲ هزار تومان گران شد

تصویر روز : قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز تهران با افزایش ۳۲ هزار و ۳۰۰ تومانی به قیمت یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و دلار نیز با کاهش ۴ تومانی، ۴۴۷۵ تومان قیمت خورد.
به گزارش ایبِنا، هر قطعه سکه امامی امروز (یکشنبه و تا لحظه تنظیم این خبر) نسبت به شنبه گذشته با ۳۲ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه بهار آزادی با ۲۹ هزار تومان افزایش نسبت به شنبه یک میلیون و ۴۷۹ هزار تومان داد و ستد شد. هر قطعه سکه نیم بهار آزادی با ۸ هزار و ۵۰۰ تومان رشد در مدت مشابه ۷۴۱ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی با ۵ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به شنبه ۴۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

امروز همچنین هر قطعه سکه گرمی با ۱۰ هزار تومان افزایش ۳۱۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز با ۲ هزار و ۱۵۰ تومان رشد نسبت به روز شنبه ۱۴۶ هزار تومان تعیین شده بود.

صرافی‌های پایتخت امروز هر دلار آمریکا را با ۴ تومان کاهش نسبت به شنبه ۴ هزار و ۴۷۵ تومان فروختند. همچنین هر یورو با افزایش ۲۴ تومانی در مدت مشابه ۵ هزار و ۵۳۵ تومان و هر پوند نیز با ۱۷ تومان افزایش قیمت نسبت به روز شنبه به قیمت ۶ هزار و ۷۰۷ تومان معامله شد.

 

jadval 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *