shamshir bazi

صعود تیم ملی ایران به فینال جام جهانی شمشیربازی

تصویر روز : تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با شکست ۴۵ بر ۳۷ تیم قدرتمند مجارستان در مرحله نیمه نهایی به دیدار پایانی جام جهانی در لهستان صعود کرد.

به گزارش ایسنا، در آخرین روز از جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر در لهستان امروز (یکشنبه) رقابت‌های بخش تیمی برگزار شد و تیم ملی ایران با شکست تیم های اوکراین، ایتالیا و مجارستان راهی دیدار پایانی شد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران که با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و فرزاد باهر ارسباران در جام جهانی حضور دارد پس از استراحت در دور نخست موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی تیم اوکراین را با نتیجه ۴۵ بر ۴۳ شکست دهد.
سابریست‌های ایران در مرحله یک چهارم نهایی نیز توانستند با ارائه عملکردی خیره کننده تیم ایتالیا را که جایگاه دوم رده بندی جهانی را در اختیار دارد با نتیجه ۴۵ بر ۴۰ از پیش رو بردارند و به جمع چهار تیم برتر راه یابند.
تیم ملی سابر ایران برای صعود به فینال برابر تیم مجارستان یکی از پرافتخارترین تیم های جهان و المپیک قرار گرفت و موفق شد در پایان نتیجه بازی را با حساب ۴۵ بر ۳۷ به سود خود تمام کند و گام به دیدار پایانی بگذارد و باید برای کسب نشان طلا در دیداری تمام آسیایی به مصاف کره جنوبی برود.

در دیگر دیدار نیمه نهایی کره جنوبی با نتیجه ۴۵ بر ۲۴ از سد تیم روسیه گذشت و به فینال راه یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *