hasanpor.2

اولویت سال ۹۷ فروش کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی است

تصویر روز: رئیس سازمان بسیج اصناف کشور اعلام کرد: در سال ۹۷ باید با جدیت بیشتری برای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم وبرنامه محوری یعنی ترغیب کسبه به فروش کالای ایرانی و حمایت ازتولید ملی را به مرحله اجرا در آوریم.

به گزارش پایگاه خبری بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور؛ غلامرضا حسن پور عضو هیئت عالی نظارت بر تشکل‌های صنفی درجلسه‌ای با حضور اعضای شورای عالی و فرماندهان پایگاه‌های بسیج اصناف قم در مشهد مقدس بیان کرد: در سال ۹۷ باید با جدیت بیشتری برای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم وبرنامه محوری یعنی ترغیب کسبه به فروش کالای ایرانی و حمایت ازتولید ملی را به مرحله اجرا در آوریم.

حسن پور ادامه داد: ما بسیجیان در مقابل این فتنه ها سرخم نخواهیم کرد و بویژه درمقابل فتنه و نفوذ اقتصادی با به کار بردن تمام توان و استعداد خود و سایر فعالان اقتصادی درمسیرتحقق اقتصاد مقاومتی استوار گام بر خواهیم داشت.

وی افزود: ما با فتنه‌های پی در پی سیاسی از قبیل نامه پراکنی‌ها واغتشاشات اخیر روبرو هستیم و ازطرفی با فتنه نفوذ از قبیل جاسوسی موشکی مواجهیم و ازسویی فتنه اقتصادی مثل قاچاق کانتینری کالا، واردات بی رویه و مفاسد مالی بر اقتصاد ما سایه افکنده است که همه اینها امنیت ملی را نشانه گرفته است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور ادامه داد: بنی صدر در زمان حیات امام بزرگوار تلاش کرد تا دیکتاتوری ایجاد کند، سال ۸۸ نیز خاتمی موسوی و کروبی با نادیده گرفتن رأی مردم بنا را بر دیکتاوری نهادند و امروز مواضع و نامه پراکنی احمدی نژاد درهمان راستای دیکتاتوری است ولی همانطور که امام راحل اشاره فرمودند، ولایت فقیه جلوی دیکتاتوری می ایستد و نمیگذارد خواست مردم، دست خوش امیال وقدرت طلبی اشخاص و گروه‌ها شود.

حسن پور با انتقاد شدید از مواضع برخی مسئولین درخصوص اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران تهران که آن را منتسب به یک دسته اراذل و اوباش میدانند، گفت: انسان تعجب میکند که چرا منشا این آشوبها که یک فرقه ضاله ی دست ساخته ی انگلیس هستند را به فراموشی می‌سپارند و دنبال معلول میدوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *