rabiei.4

پرداخت نخستین تسهیلات طرح فراگیر اشتغال روستایی

تصویر روز : نخستین تسهیلات طرح فراگیر اشتغال پایدار روستایی با حضور وزیر کار و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بندرعباس پرداخت شد.
به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به هرمزگان، با حضور در شعبه خلیج فارس بانک توسعه تعاون بندرعباس تسهیلاتی به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال را به شرکت آتی صنعت آنامیس در روستای ایسین این شهرستان اعطا کرد.

بر پایه این گزارش، سرمایه گذاری این طرح بیش ۱۵ میلیارد ریال و  مجموع تسهیلات پرداختی  این بانک به طرح یاد شده به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال است. این گزارش می افزاید: سهم بانک توسعه تعاون از مجموع اعتبارات طرح مذکور، افزون بر ۷۰ درصد تعیین شده و میزان اشتغالزایی آن ۲۷ نفر با ظرفیت تولید سالیانه بیش از ۲۰۰۰ تن در استان فعالیت می کند.

همچنین طی سفر هیات دولت به استان هرمزگان، حجت الله مهدیان؛ رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون نیز به استان هرمزگان عزیمت کرد. در حاشیه سفر مدیر عامل بانک به استان، نشست صمیمانه با کارکنان شعب مرکز استان هرمزگان، شعبه های مرکزی، خلیج فارس و امام خمینی برگزار شد.

مهدیان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقای بانک افزود: با تلاش و همت مضاعف همکاران  منابع سپرده‌ای بانک رشد چشمگیری داشته که جای تقدیر از همکاران هرمزگان را دارد.

وی با اشاره به قابل قبول بودن عملکرد پرداختی بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی و همچنین عملکرد خوب این بانک در طرح ضربتی ازدواج، وام های قرض الحسنه کمیته امداد و بهزیستی و سایر بخش ها، اظهارداشت: بانک توسعه تعاون به‌ عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط را از جمله اهداف اصلی خود به شمار می‌آورد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون نقش و جایگاه بانک را در بخش تعاون و ایجاد اشتغال بسیار مهم ارزیابی کرد و بر اجرای تکالیف محول شده در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی تاکید نمود و خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون با سعی و تلاش پرسنل صف و ستادی توانسته است قدم‌های گسترده و رو به جلویی را در جهت پیشرفت و رسیدن به اهداف عالی بانک بردارد و از فرصت‌های لازم کمال استفاده را نماید.

مهدیان با اشاره به ماموریت‌های این بانک در جهت ایجاد اشتغال پایدار روستایی افزود: در حال حاضر ۳ بانک توسعه تعاون، پست بانک و کشاورزی به عنوان بانک‌های عامل اجرای طرح اشتغال فراگیر معرفی شده‌اند و امیدواریم که با اجرای موفق این طرح رسالت اصلی این بانک را که حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط است را به انجام برسانیم.

وی از تمامی همکاران خواست تا تمامی تلاش خود را درجهت اجرای این طرح اشتغالزایی تا پایان سال جاری و سال آتی انجام دهند. مهدیان در ادامه مدیریت مطالبات غیرجاری و وصول آن را از دیگر اهداف مهم بانک برشمرد که برای تحقق این موضوع، تلاش هم جانبه تک تک همکاران برای وصول مطالبات غیرجاری لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *