akhondi

جلسه استیضاح آخوندی امروز برگزار می شود

تصویر روز: عضو کمیسیون عمران مجلس، از برگزاری نشست استیضاح آخوندی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

سیدحسین افضلی در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به جزییات جلسه امروز یک شنبه(۱۳ اسفندماه) کمیسیون عمران مجلس، گفت: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و طراحان استیضاح نشست بررسی این طرح برگزار می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه علت اصلی استیضاح وزیر راه و شهرسازی عملکرد زیر مجموعه این وزارتخانه است، افزود: یکی دیگر از مواردی که به ایجاد مشکل برای این وزارتخانه دامن زده بحث مباحث مالی و اعتبارات آن است که کفاف مخارج آن را نمی دهد.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید منتظر توضیحات وزیر راه و شهرسازی و همچنین نوع سوالات استیضاح کنندگان باشیم، تصریح کرد: پیش بینی نتیجه استیضاح سخت است.

وی با بیان اینکه فضای عمومی مجلس نیز منتظر جلسه امروز کمیسیون عمران و نتایج آن است، افزود: باید ببینیم ماهیت سوالات چه بوده و نحوه پاسخگویی وزیر چیست؟

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر ضرورت تفکیک وزارت راه و شهرسازی، گفت: متاسفانه طویل بودن این وزارتخانه و عدم کفاف بودجه مختص آن مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اکنون تخصیص اعتبارات بخش مسکن در حاشیه راه و راه آهن قرار گرفته است، افزود: تفکیک این وزارتخانه می تواند مشکلات این وزارتخانه را کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *