نشست مدیران روابط عمومی مناطق آزاد در تهران

تصویر روز: دکتر«مرتضی بانک» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی:

🔹مخاطب امروز مناطق آزاد امنیت، ارتباط سریع، تسهیلات، پنجره واحد خدماتی و پیوند ارتباطی قوی می خواهد و باید به نیازهای اصلی آنان رسیدگی کرد
🔹 شناخت همه جانبه ظرفیت ها و معرفی آن به مخاطبان در مناطق آزاد از اصلی ترین مواردی است که روابط عمومی سازمان های مناطق آزاد باید در دستور کار قرار دهند
🔹 نقش ارتباطات و اطلاع رسانی به مخاطب در مناطق ازاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است
🔹 روابط عمومی ها مهم ترین نقطه ارتباطی میان سازمان منطقه آزاد و مخاطبان است. اولین قدم موفقیت روابط عمومی ها ارتباط با مخاطب و شناخت نیازهای آنان است پس شناسایی مخاطبان را در اولویت قرار دهید

photo ۲۰۱۸ ۰۳ ۰۴ ۱۸ ۲۱ ۵۸

🔹 اگر بتوانیم یک برداشت هماهنگ از مناطق آزاد میان مردم و مسئولین ایجاد کنیم به یک موفقیت رسیده ایم
🔹 در کنار همکاری و تعامل مستمر و مستقیم با رسانه های سراسری، روابط عمومی های سازمان های مناطق آزاد باید به ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توجه ویژه ای داشته باشند
🔹 امروزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به تنهایی یک رسانه هستند و استفاده از ظرفیت های این فضا، می تواند بر افزایش جذب و جلب مشارکت های اجتماعی کمک کند
🔹 مناطق آزاد یکی از مهم ترین و قوی ترین پشتوانه های جذب سرمایه گذاری در کشور است | امنیت اقتصادی سبب ساز توسعه است
🔹 مناطق آزاد از دوره تأمین و تکمیل زیرساخت ها در حال عبور هستند و باید مشارکت همه مخاطبان مستقیم و غیرمستقیم را برای رسیدن به توسعه جلب نمایند .
🔹 شناخت همه جانبه ظرفیت ها در مناطق آزاد از اصلی ترین مواردی است که روابط عمومی سازمان های مناطق آزاد باید در دستور کار قرار دهند
🔹 همگرایی و اعتبار بخشی میان سازمان های مناطق آزاد و دبیرخانه شورا در اولویت برنامه های سازمان های مناطق قرار گیرد
🔹 سازمان های مناطق آزاد و روابط عمومی های آن باید به دنبال شریک باشند | سرمایه گذار، کارکنان سازمان ها و جوامع محلی شریک مناطق آزاد هستند و باید در اجرای برنامه ها و طرح های کلان از مشارکت آنان بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *