f 1

گلدایران ۳۵۰۰ فرصت شغلی در سیرجان ایجاد کرد

تصویر روز: قائم مقام شرکت گلد ایران اعلام کرد: با راه اندازی خطوط مختلف تولیدی این شرکت در شهرستان سیرجان بیش از ۳۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم در این منطقه از کشور ایجاد شد.

به گزارش تصویر روز حسین تنهایی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: خط تولید انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید و دور این دور ال جی شرکت گلدیران با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت در شهرستان سیر جان راه اندازی شد.

وی اظهارداشت: این پروژه حاصل همکاری شرکت صنایع گلدیران و شرکت ال جی بوده است که در منطقه اقتصادی سیرجان در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار و سالن هایی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع بنا شده است.

قائم مقام شرکت گلد ایران اظهارداشت: با راه اندازی خطوط مختلف تولیدی این شرکت در منطقه اقتصادی سیرجان در مجموع حدود ۳۵۰۰ شغل مستقیم و حدود ۱۷ هزارو ۵۰۰ فرصت شغلی غیر مستقیم نیز در این منطقه ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: تمام هدف ما در شرکت گلدایران توجه به خواست و سلیقه مشتریان و ارایه محصولات با کیفیت به مصرف کنندگان ایرانی است.

شایان ذکر است برای راه اندازی این پروژه ۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی ( فاینانس شده توسط شرکت ال جی) و ۷۰۰ میلیارد ریال نیز سرمایه گذاری ریالی انجام شده است.

به گزارش تصویر روز این طرح که در راستای اهداف تعیین شده و سیاست های ابلاغی مربوط به اقتصاد مقاومتی به اجرا درآمده است سه هدف اشتغالزایی، انتقال دانش فنی و جذب سرمایه های خارجی را مدنظر خود قرار داده است.

e 1

از اهداف از ساخت و راه اندازی این خط، تولید ۱۰ مدل مختلف از انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید و دور این دور ال جی است که با ظرفیت سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه و همراه با آخرین تکنولوژی ال جی به راه افتاده است.

شرکت صنایع گلدیران با راه اندازی این پروژه علاوه بر تامین بازار و نیازهای داخلی، برنامه هایی برای صادرات این محصولات در نظر گرفته است، که باتوجه به برنامه ریزی های موجود امکان پذیر خواهد بود.

industry of goldiran1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *