forodgah 1

برخورد با عاملان تاخیرهای پروازی

تصویر روز: عضو کمیسیون عمران مجلس، عامل تاخیر بیش از ۱۰ ساعته مردم در پرواز تهران-زاهدان را ضعف مدیریت خواند و گفت: زمانی که پروازی با نقص فنی مجبور به توقف در فرودگاه می شود مردم نباید تاوان آن را بپردازند.

علیم یارمحمدی در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به تاخیر بیش از ۱۰ ساعت پرواز تهران-زاهدان، گفت: متاسفانه ضعف مدیریت به معطلی مردم منجر شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با یادآوری رایزنی با مسئولان سازمان هواپیمایی در خصوص تاخیر پرواز مذکور افزود: طبق اظهارات مسئولان سازمان هواپیمایی پیش بینی پرواز این هواپیما به سمت زاهدان و پس از آن مشهد صورت گرفته بود که متاسفانه به علت نقص فنی این پرواز با تاخیر چندین ساعته انجام شده است.

هواپیمای جایگزین برای کاهش تاخیرهای پروازی در نظر گرفته شود

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سازمان هواپیمایی و همچنین ایرلاین های مختلف باید همیشه هواپیمای جایگزین برای پروازهای خود در نظر بگیرند، تصریح کرد: زمانی که پروازی با نقص فنی مجبور به توقف در فرودگاه می شود مردم نباید تاوان آن را بپردازند.

یارمحمدی با تاکید بر اینکه طبق بررسی هایی انجام شده آیین نامه حقوق مسافر نیز در خصوص این تاخیر پروازی و سایر مورد های مشابه رعایت نمی شود، گفت: قانون مصوب برای اجرا شدن است اما مسئولان هیچ توجهی به آن نداشته و تمامی ضررها را متوجه مردم می کنند.

آیین نامه رعایت حقوق مسافر هیچ گاه اجرا نشده است

وی با بیان اینکه تذکر جدی به سازمان هواپیمایی و ایرلاین ها در خصوص تاخیرهای پروازی می دهم، افزود: شاید برخی تاخیرهای پروازی اجتناب ناپذیر باشد اما رعایت حقوق مسافر در این مواقع لازم است.

یارمحمدی ادامه داد: به طور حتم پیگیر حقوق مردم در تاخیرهای بیش از حد پروازی خواهم بود و با عاملان آن برخورد خواهم کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: سازمان هواپیمایی باید به جد به موضوع تاخیرهای پروازی ورود کرده و با ایرلاین های متخلف برخوردهای قهری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *