bank gharzolhasaneh mehr ir

همکاری بانک قرض الحسنه مهرایران با مجمع خیرین سلامت

تصویر روز : تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های توسعه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی میان دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران و سعید محمودی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت تهران و شمیرانات امضاء شد.
به گزارش تصویر روز به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، معرفی مؤسسات خیریه و خیرین بیمارستانها برای افتتاح حساب، تمرکز عملیات بانکی و استفاده از ظرفیتهای بانک طبق موضوع تفاهم‌نامه به منظور اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه براساس سیاستها و دستورالعملهای جاری بانک، پیگیری به منظور افزایش سطح همکاری بیمارستان ها و موسسات خیریه در استفاده از کلیه خدمات بانک جهت پرسنل، خیرین و سایر ذینفعان آن سازمانها در چارچوب ضوابط و مقررات جاری و سیاست‌های اعتباری موجود و همچنین ایجاد بستر لازم به منظور معرفی باشگاه خیرین بانک و خدمات آن در همایشهای مربوط به حوزه خیرین مجمع خیرین سلامت تهران و شمیرانات بخشی از مفاد مورد تاکید این تفاهم نامه است.
مرتضی اکبری به رشد ۷۱ درصدی منابع این بانک در مقایسه با سال گذشته اشاره کرد و گفت: در حوزه صنایع، اشتغال و توجه به مسئولیت های اجتماعی نیز شاهد توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال جاری بوده‌ایم.
وی ضمن تاکید بر ساختار مالی بهینه و منسجم بانک قرض الحسنه مهرایران از نظر بانک مرکزی بیان داشت: مجموع دارایی ثابت باید ۳۰ درصد سرمایه بانک باشد که برای این بانک حدود ۲۴ درصد و نسبت مصارف، ۹۰ درصد تسهیلات قرض‌الحسنه است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران افزود: برای تعامل بیشتر خیرین با بانک، باشگاه خیرین ایجاد کرده‌‌ایم و همچنین در حوزه بهداشت و درمان از سال گذشته با بیمارستان‌های متعددی برای درمان بیماران خاص وارد کار شده‌ایم.
وی با تشریح توزیع ۳۳ هزار بسته آموزشی- بهداشتی میان دانش آموزان مناطق محروم، گفت: حدود ۳ هزار وام به زلزله زدگان کرمانشاه اعطا شده؛ همچنین سه مدرسه روستایی و سه خانه بهداشت نیز در این استان در حال ساخت است.
در ادامه، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت تهران و شمیرانات نیز در این نشست با اشاره به این‌که حوزه سلامت حوزه مهمی بوده و مردم در این حوزه مشکلات فراوانی دارند گفت: یکی از اهداف اصلی ما در کنار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شناسایی و جذب خیرین و ترغیب آن‌ها برای باز کردن حساب در این بانک است.
سعید محمودی حضور بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کنار مجمع خیرین سلامت را برکت دانست و اضافه کرد: در بحث ساخت بیمارستان‌ها و هزینه‌های درمان، بانک می‌تواند به ما کمک کند.
وی در پایان با تاکید بر این‌که هدف مجمع خیرین سلامت حل مشکلات مردم در حوزه سلامت است گفت: امیدواریم بتوانیم برای سال ۹۷ این تفاهم‌نامه را عملی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *