hosini.isako .1

حسینی: به همه خودروها خدمات می دهیم

تصویر روز: مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو از ارائه خدمات امداد خودرو ایران به ۱۵۰۰خودروی غیرایران خودرویی در شهرها و جاده های کشور خبر داد.

به گزارش تصویر روز مهندس سیدرضا حسینی گفت: در ارائه خدمات امداد خودرو ایران، اولویت و تاکید ما بر رفع اشکال خودرو در محل هست تا هموطنان و مسافران نوروزی بتوانند به سفر خود ادامه دهند، در همین راستا بیش از ۸۰درصد امدادهای ارائه شده در محل بوده و تنها ۲۰درصد شامل حمل به نمایندگی یا تعمیرگاه موردنظر مشتری شده است.

وی افزود: با توجه به تبلیغات و اطلاع رسانی صورت گرفته پیرامون استفاده از امدادخودروهای مجاز، میزان استفاده هموطنان از خدمات امداد خودرو ایران افزایش پیدا کرده و ارائه خدمت به ۱۵۰۰ خودرو غیر ایران خودرویی نیز از این مساله ناشی شده است.

گفتنی است، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو، با همکاری شرکت امداد خودرو ایران طرح خدمت رسانی نوروز۹۷ را تحت عنوان «جشنواره خدمات نوروزی سال۹۷» از ۲۶ اسفند آغاز کرده و تا روز ۱۴فروردین ماه در سراسر کشور اجرا خواهد کرد. هموطنان در صورت نیاز به خدمات خودروئی می توانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته یا از طریق اپلیکیشن ایساکو، از این خدمات بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *