yy

معرفی “خود تراش فلکس ۵ بیک” در ایران

تصویر روز: محصول جدید بیک ایران تحت عنوان خود تراش فلکس ۵ توسط مدیران ارشد این شرکت به بازار ایران معرفی شد.

بر اساس این گزارش ، شرکت بیک در راستای بهبود کیفیت خدمات خود به جامعه ایرانی پیوسته تلاش کرده محصولی دوستار با محیط زیست و همچنین تجربه یک اصلاح آسان را برای مشتریان به همراه داشته باشد. این محصول بهداشتی، تحت عنوان تراش فلکس ۵ را با مواد اولیه با کیفیت به وسیله دستگاه های پیشرفته بدونه دخالت دست تولید، و علاوه بر این سعی کرده این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب به دست مصرف کنندگان برساند.

علی بهرادمهر، مدیر شرکت بیکیار، نماینده انحصاری تولید و پخش محصولات شرکت بیک فرانسه با ابراز خوشنودی از فعالیت شرکت بیک در ایران گفت: «این شرکت بیش از شش دهه است که در بازار صنعت ایران از طریق محصولات متنوع خود حضور دارد.

وی افزود: مهمترین هدف ما این است که فرصت خرید کالاهایی با کیفیت عالی و با قیمت مناسب در اختیار همگان قرار دهیم. .بهبود مستمر طرح ها، مواد اولیه، روش های تولید و کانال های مختلف توزیع این امکان را برای ما فراهم می سازد تا به آنچه که خود را به آن متعهد می دانیم عمل کرده و به اهداف خود نائل آییم.

لازم به ذکر است این شرکت همواره می کوشد تا با ارائه محصولات به روز و مقرون به صرفه رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید.

گفتنی است؛ این شرکت بین المللی فرانسوی که بیش از ۶۰ سال است که در بازار ایران حضور داشته، پیوسته سعی برآن داشته که محصولاتی با کیفیتی به جامعه ایرانی ارایه دهد؛ مهمترین راهبرد در طراحی محصولات بیک کارآمدی آنهاست. محصولات به گونه ای طراحی شده که بتوانند با عملکرد آسان خود، نیازهای اساسی مصرف کنندگان را تامین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *