
تصویر روز: به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشستی صمیمی با کارکنان این امور این روز را به همکاران روابط عمومی تبریک گفت.
حجتالله مهدیان در این نشست با تأکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان خاطرنشان کرد: روابط عمومی چشم و گوش سازمان به شمار میآید و امروزه با گسترش ارتباطات در حوزههای مختلف ازجمله رسانههای مختلف و دایره مشتریان وظیفه خطیری در جهت برقراری ارتباط صحیح و مناسب با مشتریان و جامعه هدف به عهده روابط عمومی میباشد.
مدیرعامل با اشاره به تکریم مشتریان و ترویج بانکداری با مشارکت خرد جمعی که ازجمله راهبردهای امسال بانک به شمار میآید افزود: روابط عمومی در کمک به پیادهسازی از طریق فرهنگسازی و همچنین تبلیغات میتواند بانک را در دستیابی به اهداف خودیاری نماید.
مهدیان همچنین به ایجاد شورای عالی تبلیغات در بانک اشاره نمود و افزود: معرفی چهره بانک به شکل صحیح و انجام تبلیغات منسجم و یکدست ازجمله وظایف روابط عمومی به شمار میآید.
مطالب مرتبط

به یاد «حمید طلیمی» خبرنگار باسابقه
14 تیر 1404
فرودگاههای اصفهان و تبریز بهزودی باز میشوند
13 تیر 1404
اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
12 تیر 1404
دیدگاهتان را بنویسید