
تصویر روز: به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشستی صمیمی با کارکنان این امور این روز را به همکاران روابط عمومی تبریک گفت.
حجتالله مهدیان در این نشست با تأکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان خاطرنشان کرد: روابط عمومی چشم و گوش سازمان به شمار میآید و امروزه با گسترش ارتباطات در حوزههای مختلف ازجمله رسانههای مختلف و دایره مشتریان وظیفه خطیری در جهت برقراری ارتباط صحیح و مناسب با مشتریان و جامعه هدف به عهده روابط عمومی میباشد.
مدیرعامل با اشاره به تکریم مشتریان و ترویج بانکداری با مشارکت خرد جمعی که ازجمله راهبردهای امسال بانک به شمار میآید افزود: روابط عمومی در کمک به پیادهسازی از طریق فرهنگسازی و همچنین تبلیغات میتواند بانک را در دستیابی به اهداف خودیاری نماید.
مهدیان همچنین به ایجاد شورای عالی تبلیغات در بانک اشاره نمود و افزود: معرفی چهره بانک به شکل صحیح و انجام تبلیغات منسجم و یکدست ازجمله وظایف روابط عمومی به شمار میآید.
مطالب مرتبط

امام خامنهای: اسرائیل منتظر مجازاتی سخت باشد
23 خرداد 1404
گردشگری سلامت یکی از ظرفیتهای بزرگ ما است
22 خرداد 1404
تلاش برای کاهش هزینه درمانی برای بازنشستگان
22 خرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید