bime asia

بیمه آسیا ۲۲ هزار و ۵۰۱ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد

تصویر روز: شرکت بیمه آسیا در گزارش ۱۲ ماهه صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ اعلام کرد که درآمد هر سهم را ۱۹۳ ریال محقق کرده است.

شرکت بیمه آسیا ۲۳۰۰ میلیارد ریالی اعلام کرده که در سال مالی ۹۶ درآمد هر سهم را نسبت به سال مالی ۹۵ با رشد ۲۵ درصدی محقق کرده و سود انباشته شرکت هم با رشد ۴۷ درصدی به مبلغ ۶۷۷ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال رساند. سود خالص شرکت هم ۲۴ درصد افزایش یافته و این مبلغ در سال مالی ۹۶ به ۴۴۲ میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال رسیده است.

بنابر این گزارش از صورت های مالی این شرکت حق بیمه صادره در سال مالی ۹۶ مبلغ ۳۵ هزار و ۳۸ میلیاردریال به ثبت رسیده که در مقایسه با سال مالی ۹۵ با رشد ۲۷ درصدی همراه بوده و درآمد حق بیمه هم با افزایش ۲۰ درصدی مبلغ ۳۰ هزار و ۱۶۱ میلیارد ریال اعلام شده است.

این شرکت همچنین در طول سال مالی ۹۶ مبلغ ۲۲ هزار و ۵۰۱ میلیاردریال خسارت پرداخت کرده که این مبلغ در مقایسه با سال مالی ۹۵ افزایش ۱۹ درصدی را نشان می دهد.

بررسی ها از ترازنامه شرکت نشان می دهد که موجودی نقد این شرکت با ۳۴ درصد افزایش به مبلغ ۴۰۹ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال رسیده و همچنین جمع دارایی های شرکت ۲۳ درصد بیشتر شده و روی مبلغ ۴۲ هزار و ۷۴۷ میلیاردریال متوقف شده است.

گفتنی است سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت این شرکت در سال مالی ۹۶ مبلغ ۵۶۰۴ میلیارد ریال اعلام شده که نسبت به سال مالی ۹۵ با افزایش ۱۷ درصدی همراه شده و سرمایه گذاری‌های بلند مدت شرکت هم با رشد ۱۰ درصدی به مبلغ ۶۷۸۵ میلیاردریال رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *