حضور پروفسور بابک جوان در بیمارستان کیش

تصویر روز: پروفسور بابک جوان با هدف ویزیت بیماران و انجام اعمال جراحی در زمینه ارولوژی در بیمارستان کیش حضور می یابد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، راه اندازی مرکز بین المللی سرطان KCC یکی از تاکیدات مهم دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و برنامه های در دست اقدام بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره به منظور توسعه گردشگری سلامت و خدمات دهی شایسته به بیماران داخلی و خارجی است.

با این هدف اقدامات مختلفی در زمینه بهره گیری از پزشکان مطرح، کادر درمانی متخصص و تجهیزات مناسب بر اساس استانداردهای مراکز درمانی پیشرفته دنیا در بیمارستان کیش انجام شده است.

حضور پروفسور بابک جوان از برجسته ترین پزشکان جهان و رییس منطقه آی انجمن اورولوژی اروپا در وین و نیویورک در بیمارستان جزیره کیش نیز از جمله برنامه های اجرایی در جهت راه اندازی مرکز درمانی سرطان در این منطقه آزاد است.

پروفسور جوان به منظور ویزیت بیماران و انجام اعمال جراحی از چهارشنبه ۱۹ خرداد تا جمعه ۲۱ خرداد در بیمارستان کیش پذیرای بیماران از نقاط مختلف کشورمان است.

دکتر جوان متولد سال ۱۹۶۸ در شهر وین است. وی تحصیلات عالی خود را ابتدا در دانشگاه پزشکی وین و سپس در دانشگاه هاروارد گذرانده است. بابک جوان در سن ۲۹ سالگی به رتبه پروفسوری و استادی دانشگاه نائل شد و در ادامه به معاونت دانشکده ارولوژی دانشگاه وین منصوب شد.

وی همچنین ضمن ریاست دانشگاه لیبر (Libre) در شهر بروکسل بلژیک، عهده دار مسئولیت استادی در دانشگاه نیویورک هم بوده است.

وی که در حال حاضر ریاست منطقه آی انجمن اورولوژی اروپا در وین و نیویورک را بر عهده دارد به عنوان یکی از نامدارترین متخصصان ارولوژی جهان، علاوه بر انجام موفق اعمال جراحی متعدد در سراسر دنیا، بیش از ۲۰۰ مقاله و چندین جلد کتاب نیز به رشته تحریر در آورده ‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *