melal

تشدید نظارت بر عملکرد شعب موسسه ملل

تصویر روز: نخستین جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد مناطق و حوزهها بر اساس اهداف تعیین شده سه ماهه اول سال ١٣٩٧ در دوازدهم تیرماه در سالن کنفرانس موسسه اعتباری ملل با حضور مدیرعامل محترم، اعضا محترم هیئت مدیره، معاونین و روسای مناطق و حوزهها برگزار گردید.

 به گزارش تصویر روز در این جلسه دکتر سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل ضمن خداقوت به همکاران گرامی، تبیین سیاستها و هدفهای پیش بینی شده را یادآور شدند و از روسای مناطق و حوزهها خواستند نظارت دقیق تری بر روی عملکرد شعب تحت مدیریت داشته باشند و همواره پیگیر اجرای دستورالعمل ها و اهداف از پیش تعیین شده باشند.

رییس هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل سخنران دوم این جلسه بود که در ادامه سخنان مدیرعامل به بررسی جایگاه موسسه اعتباری ملل در شبکه بانکی پرداختند.

6fda2289 21a2 4854 98e5 4fd

 دکتر زاده باقر مدیرکل برنامه ریزی و بهبود روش ها در خصوص تجزیه و تحلیل عملکرد مناطق و حوزهها گزارشی آماده نموده بودد که به سمع و نظر مدیران ارشد و روسای مناطق و حوزه ها رساند.

 در ادامه نیز معاونین مدیرعامل در امورشعب، اداری و منابع انسانی و اعتبارات گزارشی از عملکرد واحدهای تحت مدیریت خود ارایه دادند.

در پایان جلسه نیز روسای هر یک از حوزهها ضمن ارایه گزارش عملکرد، به بحث و بررسی و ارایه پیشنهاد جهت تحقق اهداف تعیین شده پرداختند.

 در حاشیه جلسه نیز از عملکرد روسای موفق حوزهها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *