sarmad

تفاهم‌نامه بیمه تکمیلی هنرمندان با بیمه سرمد امضا شد

تصویر روز: تفاهم‌نامه بیمه درمان هنرمندان با بیمه سرمد امروز با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد امضا شد.

 سیدحسین سیدزاده؛ مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این مراسم با تأکید بر اینکه این صندوق خدمت‌رسان قشری است که شریف‌ترین و کم توقع‌ترین افراد را شامل می‌شوند، اظهار کرد: بر همین اساس باید در سرویس‌دهی به این قشر منظم، شفاف و پاسخگو عمل کنیم.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از مسئولان بیمه سرمد درخواست کرد تا در ارائه خدمات به جامعه فرهنگی هدف با حساسیت بیشتری گام بردارند تا جاییکه اگر طی مدت قرارداد به هر دلیلی موانع و مشکلاتی بر سر راه خدمت‌رسانی ایجاد شد، این شرکت به طور شفاف با اطلاع‌رسانی دقیق سعی بر شفاف‌سازی داشته باشد.

وی با اشاره بر اینکه از این پس در ارائه خدمات بیمه درمان صندوق اعتباری هنر و بیمه سرمد در یک راستا قرار می‌گیرند و باید در کنار هم جوابگوی ارائه خدمات مناسب به هنرمندان باشند، افزود: اصلی‌ترین وظیفه صندوق اعتباری هنر ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب به اعضای هنرمند خود است؛ بنابراین باید تأکید کنم که صندوق اعتباری هنر مشتری شما نیست زیرا اگر کم کاری در ارائه خدمات صورت بگیرد در درجه اول باید ما جوابگوی هنرمندان باشیم و براین اساس بیمه سرمد باید به خاطر بسپارد که باید به نحوی خدمات ارائه دهد که ابروی صندوق اعتباری هنر در مقابل اعضا حفظ شود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از مسئولان بیمه سرمد خواست تا با اطلاع‌رسانی شفاف، مستمر و بهره‌گیری از سایت اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری هنر در راستای تقویت خدمات‌رسانی دقیق و منظم به هنرمندان عضو این صندوق گام بردارند.

سیدزاده با تأکید بر اینکه صندوق اعتباری هنر به دنبال قیمت ارزانتر نبوده زیرا ما به دنبال ارائه خدمات بیشتر به هنرمندان بودیم، گفت: چه بسا که در تقاضاهای شرکتهای بیمه برای پوشش خدمات‌رسانی به هنرمندان رقمهای پایین‌تر از بیمه سرمد نیز پیشنهاد شده بود اما به دلیل آنکه خدمات کمتری ارائه می‌دادند، مورد تأیید مسئولان صندوق اعتباری هنر قرار نگرفتند.

به گزارش تسنیم ، از سویی دیگر منصور وحیدی‌فر؛ معاونت هنر صندوق اعتباری هنر از طی مراحلی گفت که در نهایت منجر به انتخاب بیمه سرمد برای پوشش خدمات‌رسانی بیمه‌ای به اعضای این صندوق شده است.

به گفته این مقام مسئول طبق روال گذشته با ارسال دعوت‌نامه به ۲۳ شرکت بیمه‌ای کشور در نهایت ۹ مجموعه به این دعوت‌نامه پاسخ مثبت داده‌اند که در نهایت با استعلامهای صورت گرفته چهار شرکت برای حضور در جلسات کارشناسی و بررسی دعوت شدند؛ با برگزاری جلسات مستمر بالاخره بیمه سرمد برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف صندوق برگزیده شده است.

مجتبی کاتب؛ رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر نیز با تأکید بر اینکه به همکاران خود گوشزد کرده‌ایم که خدمات باید بدون هیچگونه اشکالی به هنرمندان ارائه شود تا نارضایتی هر چند کوچکی ایجاد نشود گفت: تلاش همکاران ما قطعا این خواهد بود که به نحو احسن به اعضای صندوق خدمات ارائه دهیم تا انشاءالله با رضایت اعضا بتوانیم سال آینده نیز همچون امسال بتوانیم به اعضای این صندوق خدمت کنیم.

وی با اشاره بر اینکه در کشورهای پیشرفته هر فرد چهار بیمه‌نامه وجود دارد از وضعیت نامناسب بیمه در کشور گفت و خاطر نشان کرد: امیدواریم با ارائه خدمات مناسب به قشر هنرمند و تلاش این افراد در راستای ترویج فرهنگ بیمه‌ای در کشور بتوانیم شهد تحولی عظیم در صنعت بیمه کشور باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *