nemati.post

مدیر عامل شرکت پست: باید خودکفا شویم

تصویر روز: معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه شورای مدیران بر برنامه محوری در فعالیت ها و داشتن استراتژی مشخص در تمامی حوزه ها تاکید کرد.

به گزارش تصویر روز مهندس نعمتی در جمع اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران کل واحدهای ستادی، با اشاره به اسناد بالادستی و اساسنامه شرکت، افزود: پرداختن به امور حاکمیتی و ارایه خدمات پایه مهمترین وظیفه و مسئولیت شبکه پستی کشور است که تمامی مدیران و مسئولان می بایست آن را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

وی توسعه بازار پایدار پست را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در حال حاضر زیرساخت های مناسبی در شرکت و فرصت های خوبی در بازار وجود دارد که می بایست با احصا آنها، بیش از گذشته در جهت جذب پتانسیل های موجود و عملیاتی کردن آنها تلاش کنیم.

مدیرعامل همچنین همسویی مدیریت هزینه ها و صرفه جویی در مصرف منابع را خاطر نشان کرد و افزود: ضروری است امسال با توجه به افزایش هزینه ها، استراتژی های جدیدی در سطح شرکت تدوین شود.

وی شرایط موجود اقتصادی کشور و بحران های پیش رو را یادآور شد و گفت: در شرایط فعلی، خودکفایی شرکت ملی پست بسیار حائز اهمیت می باشد که در این میان، ارتقا و بهبود کیفیت خدمات بهترین شیوه جلب رضایت مشتریان، جلوگیری از هدر رفتن منابع و افزایش سطح درآمد است.

مهندس نعمتی ایجاد و توسعه بانک های اطلاعاتی جامع، تحلیل اطلاعات و تصمیم گیری براساس آن را خواستار شد و تصریح کرد: مجموعه ستاد به عنوان مغز متفکر شبکه می بایست با تعامل موثر و مداوم با واحدهای اجرایی، به دنبال تحقق اهداف و برنامه های شرکت باشند.

معاون وزیر فلسفه وجودی شرکت ملی پست را ارایه خدمات مورد نیاز و مطلوب به مردم عنوان کرد و گفت: امروزه حاکم بودن تفکر سنتی و ارایه خدمات براین اساس، دیگر تامین کننده نیاز مشتریان نیست. به همین جهت اگر به دنبال حفظ مشتری و وفاداری ماندن آنها هستیم باید تفکر سنتی را کنار گذاشته و به مدل های نوین روی آوریم .

وی در ادامه بر یکسان سازی و ساده کردن قراردادها در سطح شبکه، حمایت از بخش غیردولتی و استفاده از ظرفیت های آن در همکاری با پست و همچنین تدوین برنامه مناسب به منظور تقویت هوشمند سازی همکاران تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *