saipa

هدف سایپا پاسخگویی و جلب رضایت مشتری است

تصویر روز: قائم مقام مدیر عامل گروه سایپا در جمع نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش استان های فارس،کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر گفت  شفافیت لازمه هر کسب و کاری است و باید نسبت به عملکرد خود به مشتریان پاسخگو باشیم و هدفمان جلب رضایت آنها باشد.
علیرضا محمودی قائم مقام مدیرعامل در حوزه بازاریابی و فروش گروه سایپا در همایش “همفکری به منظور توانمند سازی و توسعه فروش نمایندگی ها” در شیراز گفت: در طی شش ماه گذشته تمام توان خود را به خدمت گرفته ایم تا شفافیت کاملی در عملکرد خود داشته باشیم .

وی افزود: شرایط فروش محصولات به شرایط بازار و نرخ ارز بستگی دارد اما تعهدات سایپا به نمایندگی ها و مردم تغییری نکرده است و هدف رضایت دو سویه است.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد :برای جلوگیری از ایجاد اختلال در بازار فروش, اجازه احتکار و سوء استفاده از شرایط را به دلالان نمی دهیم و در همین راستا اصلاح روند فروش و تحویل به موقع خودرو بر اساس برنامه زمانبندی ثبت نام در اولویت است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *