287 9c2e86c976 cb1325fc010dade5b5365506cd61a781

تقدیر بانک‌ پاسارگاد از کشتی‌گیران مدال‌آور بازی‌های آسیایی

تصویر روز: بانک‌پاسارگاد به‌عنوان تنها حامی ورزش کشتی کشور، طی مراسمی که با حضور رسول خادم رییس فدراسیون کشتی، مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد،جمعی از مدیران فدراسیون و بانک، کشتی‌گیران و کادر فنی، از مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ با اهدای جوایز نقدی و لوح یادبود، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار تصویر روز ،بانک پاسارگاد،در سال های گذشته یکی از موفق ترین ها در عمل به مسئولیت های اجتماعی بوده است. این بانک خصوصی به جد، پی گیر وظایف اجتماعی خود در حوزه های ورزش، توسعه پایدار، محیط زیست، هنر و فرهنگ، آموزش و خیریه است. بانک پاسارگاد اما به ورزش کشتی، نگاه ویژه ای داشته است و این موضوع را می توان در حمایت این بنگاه اقتصادی در ساخت آکادمی ملی کشتی نظاره گر بود. کشتی ورزش نخست ایران است؛ با این وجود تا پیش از ورود بانک پاسارگاد، روی این رشته پرطرفدار سرمایه ‌گذاری در خور توجهی نسبت به برخی رشته ‌های دیگر نشده است.
رسول خادم رییس فدراسیون کشتی دراین مراسم ضمن قدردانی از دکتر قاسمی و سایر مدیران بانک ‌پاسارگاد به‌عنوان حامیان صمیمی ورزش ملی کشور گفت: بنده به عنوان مسئول فدراسیون کشتی گواهی می‌دهم در روزگار سخت و پرفراز و نشیبی که خانواده کشتی تجربه کرده‌است، به‌ویژه در روزهای اخیر، خانواده بزرگ بانک‌پاسارگاد که با وجود جمع عظیمی از مردم عزیزمان یک خانواده چند میلیونی است، لحظه به لحظه کنار کشتی بودند و حمایت خود را از ورزش ملی کشور دریغ نکردند. از طرف جامعه کشتی از این حمایت صمیمانه و خالصانه کمال تشکر را دارم.
مدیرعامل بانک‌پاسارگاد نیزدرادامه این مراسم با بیان اینکه افتخار مجموعه بانک‌پاسارگاد این است که از کشتی به عنوان ورزش ملی ایران حمایت می‌کند، خطاب به قهرمانان کشتی گفت: من به‌عنوان یک شهروند و عضوی کوچک از جامعه پرافتخار ایران اسلامی، وقتی شما به قهرمانی می‌رسید و پرچم ملی ایران را به دوش می‌کشید، در برابر این بزرگی تعظیم می‌کنم و به‌خاطر این عظمتی که شما خلق می‌کنید به درگاه خداوند بزرگ شکرگزار هستم. وی ادامه داد: شما می‌دانید که دعای ۸۲ میلیون نفر ایرانی و آنهایی که در سطح دنیا به جمهوری‌اسلامی دل داده‌اند، پشتوانه‌ی توفیقات شما است. این نعمت بزرگی است که خداوند به شما داده‌است تا بتوانید ایران و ایرانی را سرافراز کنید. دکتر قاسمی افزود: آنچه که بانک‌پاسارگاد برای ورزش کشتی کشور انجام داده‌است، از روی عشق، علاقه و احساس مسئولیت بوده‌است. یکی از مهم‌ترین بحث‌های ما در این بانک، مسئولیت فرهنگی است و شما بخش مهمی از فرهنگ و تاریخ ملی ما هستید. کشتی در ورزش جهان، با نام ایران شناخته شده‌است.مدیرعامل بانک‌پاسارگاد خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد در حدود ۷٫۵ میلیون نفر ذی‌نفع، اعم از سهامدار و سپرده‌گذار دارد. علاوه بر این، در گروه مالی پاسارگاد در حدود ۳۵۰ هزار نفر مشغول به کار هستند. تنها در شرکت بیمه پاسارگاد، ۴۵ هزار نفر اشتغال ایجاد شده‌است. قهرمانان کشتی کشور در چنین خانواده‌ی بزرگی جایگاهی ویژه دارند.وی در پایان ضمن اظهار امیدواری از بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از آکادمی کشتی که توسط بانک‌پاسارگاد در حال احداث است، این قول را به قهرمانان تیم ملی کشتی کشور داد که پاداشی بیشتر از دوره قبل از سوی این بانک‌ به مدال‌آوران کشتی در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ اهدا شود.
لازم به ذکراست بانک‌پاسارگاد در این مراسم به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی ایران که در بازی‌های آسیایی جاکارتا موفق به کسب مدال طلا شده‌بودند، هر کدام مبلغ یکصد و بیست میلیون تومان، به ۳ مدال‌آور برنز کشتی آزاد و فرنگی ایران در این بازی‌ها، هر کدام مبلغ پنجاه میلیون تومان و به هر یک از مربیان تیم مبلغ ۸۰ میلیون تومان اهدا کرد. به اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی نیز جوایزی اهدا شد.

img1686 338fcb05b1

img1751 15d0bcc1ed

img1776 3b591747b3

img1813 6c1c23edcf

img1845 3bd1d49cf5

img1862 24fbb5b4d6

img1874 b38230c2cf

img1908 909fc51904

img1685 070ada0f1e

img1950 9adc297516

img2022 e3c03cd8d8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *