hasanpor.1

برنامه بسیج اصناف برای حمایت از دانش آموزان محروم

تصویر روز: رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور از آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی در سازمان بسیج خبر داد و عنوان کرد: اجرای این طرح در سپاه‌های استانی از ۹ شهریور درحال پیگیری است.
غلامرضا حسن پور با بیان این مطلب افزد: این طرح که در قشر های مختلف بسیج با توان و ظرفیت موجود در حال انجام است و سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور طرح یک کاسب یک دانش آموز را در دستور کار دارد.
وی افزود: این طرح برنامه مشترکی بین سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و سازمان بسیج دانش آموزی است.
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور مولفه های این طرح را این گونه بیان کرد: شناسایی دانش آموزانی که مشکل مالی دارند و نمی توانند با نشاط سال تحصیلی را آغاز کند و همچنین به کاسب گفته شده است شما یک دانش آموز را تحت پوشش قراردهید. این کار کاملاً اختیاری و با اشتیاق کسبه محترم برگزار خواهد شد.
حسن پور عنوان کرد: در مرحله اول این طرح حدود یکصد هزار دانش آموز تحت پوشش قرار خواهند گرفت و این طرح تا نیمه مهرماه ادامه خواهد داشت، همچنین هر هدیه را به نام یک شهید به دانش آموزان اهدا می کنیم.
وی افزود: این طرح پیام روشنی دارد و آن هم گسترش فرهنگ محرومیت زدایی، ایثار و شهادت است. این کار نشان میدهد که کسبه ما حتی در بدترین شرایط اقتصادی محرومان جامعه را فراموش نمی کنند.
غلامرضا حسن پور افزود: من دعوت میکنم از کسبه که به این طرح بپیوندند و دین خود را به ولی نعمتان خود را ادا کنند.
اهداف این طرح دست گیری از نیازمندان به عنوان ولی نعمتان جامعه، ترویج روحیه انفاق و ایثار در جامعه و اعلام آمادگی اصناف و بازاریان برای کمک رسانی در شرایط بد اقتصادی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *