bank maskan

بانک مسکن پایدارترین در بین بانک های عضو شتاب

تصویر روز: بانک مسکن به عنوان پایدارترین بانک در بین بانک ها و موسسات مالی عضو شتاب در خرداد،تیر و مرداد سال جاری از سوی بانک مرکزی معرفی شد.
به گزارش تصویر روز ساسان شیردل در خصوص پایداری بانک ها در حوزه سرویس دهی خدمات مبتنی برکارت اظهار داشت: پایداری بانک ها به مفهوم ارایه خدمات ۲۴*۷ بدون وقفه و با سرعت و کیفیت بالا در حالت صادرکنندگی و پذیرندگی می باشد. در همین راستا بانک مسکن به عنوان پایدارترین بانک در بین بانک ها و موسسات مالی عضو شتاب در خرداد،تیر و مرداد سال جاری از سوی بانک مرکزی معرفی شده است.
مدیر امور فناوری و اطلاعات و ارتباطات افزود: بر اساس بخشنامه های بانک مرکزی هر ۲۴ ساعت به سه بازه کم باری ،میان باری و پر باری تقسیم می شود و هر بانک موظف است در بازه های مورد بحث بیش از ۵/۹۸ درصد تراکنش ها را به صورت موفق پاسخ دهد.
بر همین اساس ،اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی هر ماه با پایش تراکنش های موفق و ناموفق هر بانک را اعلام می نماید . ملاک این ارزیابی تعداد تراکنش های ناموفق می باشد که مشتری در عدم موفقیت آنها دخیل نبوده و خطا به دلیل اشکال عملکرد بانک صادر کننده بوجود آمده است .
وی گفت: حصول این موفقیت نتیجه تلاش بی وقفه همکاران بانک مسکن در بخش های مختلف حوزه مدیریت فناوری اطلاعات می باشد و از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقاء سطح خدمت رسانی می توان از پشتیبانی ۲۴ ساعته از سرویس های آنلاین بانک، ایجاد سامانه جامع مانیتورینگ برای کنترل تراکنش ها و اطلاع رسانی به موقع رخدادها و همچنین ارتقاع و تجهیز زیر ساخت مرکزداده نام برد.
شیردل در ادامه افزود: بانک مسکن برای حفظ و ارتقا این موفقیت اقدام به تشدید کنترل، نظارت و پایش تراکنش ها و شناسایی نقاطی که سبب بروز اختلال یا مغایرت مالی می شود و همچنین تلاش در شناسایی به موقع مشکلات در کنار به روز نگه داشتن و پایش مداوم تجهیزات زیرساختی، سبب دستیابی به بالاترین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در بین تمامی بانکها و موسسات شبکه بانکی خواهد بود .
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به محصولات و خدمات نوآورانه بانک مسکن در حوزه بانکداری الکترونیک اظهار داشت:
بانک مسکن با ارایه سرویس آوا بر روی خودپرداز های خود برنده تندیس محصول برتر اجتماعی در جشنواره دکتر نوربخش در بین تمامی بانکها و موسسات شد.

شیردل افزود:سرویس آوا خدمت جدیدی است که بانک مسکن انحصاراً بر روی خودپردازهای خود ارایه کرده است که به واسطه آن تمامی پیامها و از جمله مبالغ تراکنش ها برای مشتریان خوانده می شود، در نتیجه مشتریان روشندل یا کم سواد و یا مشتریانی که به هر دلیل قادر به خواندن و درک صحیح صفحات و پیامهای خودپرداز نیستند می توانند با آسودگی خاطر از دستگاه خودپرداز بانک مسکن استفاده نمایند.
وی در پایان گفت:سرویس مذکور در حال حاضر بر روی خودپردازهای منتخب نزدیک مراکز نابینایان نصب شده است و پس از اخذ بازخورد لازم، بر روی تمام خودپردازها نصب می شود که این مهم طی سه ماهه سوم سال جاری صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *